Για πρώτη φορά η διαφήμιση στο Internet θα ξεπεράσει το 50% της συνολικής διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα Μέσα, σύμφωνα με την εταιρεία Zenith. Η εταιρεία ωστόσο εκτιμά πως μετά το 2021 θα αρχίσει η πτωτική τάση της διαφήμισης στο διαδίκτυο παγκοσμίως. Ανάπτυξη και άνοδο θα έχει πλέον η διαφήμιση στα online video και τα social media, δύο τομείς που, όπως εκτιμάται, θα ωφεληθούν από την ανάπτυξη της τεχνολογίας 5G.
Δείτε επίσης
Time Out
Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου
Time Out
Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης συγκίνησης τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...
MediaNews
Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;