Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

ΕΟΤ: Σε Google και OATH 966.000 ευρώ

Το ποσό των 965.979 ευρώ θα διαθέσει o EOT για το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του στα διεθνή διαδικτυακά μέσα Google και OATH (VerizonMedia), με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας κατά το β’ εξάμηνο του 2019. Πιο αναλυτικά, από το παραπάνω budget τα 593.976 ευρώ αφορούν το πρόγραμμα διαφήμισης στην Google.

Η καμπάνια του ΕΟΤ θα «τρέξει» στις αγορές: Ηνωμένου Βασιλείου, Γερμανίας, Γαλλίας και Ιταλίας κατά το διάστημα Αυγούστου Οκτωβρίου μέσω της προβολής «non-skippable» διαφημιστικού video διάρκειας 20 sec σε χρήστες που κάνουν ταξιδιωτικές αναζητήσεις στο YouTube. H διαφήμιση του ΕΟΤ θα προβάλλεται πριν από την έναρξη του video και ο χρήστης δεν θα έχει τη δυνατότητα να κάνει «παράλειψη της διαφήμισης».

Σε ό,τι αφορά τη συμφωνία με το OATH (VerizonMedia), θα διατεθεί το ποσό των 372.003 ευρώ. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις ενότητες Summer-Last Minute, City Breaks και Greece all Year Round. Στην πρώτη περίπτωση στόχος είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της Ελλάδας, με στόχο να γίνει top of mind επιλογή προορισμού θερινών διακοπών και η αύξηση των last minute κρατήσεων.

Οι αγορές προβολής της καμπάνιας θα είναι οι Σουηδία, Νορβηγία, Φινλανδία, Δανία, Γαλλία και ΗΠΑ και το πρόγραμμα θα «τρέξει» Αύγουστο – Σεπτέμβριο. Στην ενότητα City Breaks, στόχος είναι η ενίσχυση της ανοδικής πορείας των κρατήσεων για Αστικό Τουρισμό σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και το πρόγραμμα θα «τρέξει» σε Αγγλία, Γαλλία και Γερμανία το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου.

Τέλος, στην ενότητα «Greece All Year Around», στόχος είναι η Ελλάδα να γίνει top of mind επιλογή προορισμού διακοπών και αναψυχής όλο το χρόνο, με στρατηγικό στόχο την αύξηση του τουριστικού ρεύματος από τις ΗΠΑ σε όλη τη διάρκεια του έτους. Το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί το διάστημα Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου.

πηγή: advertising.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;