Με το μήνυμα «Γίνε Q», η ADMINE δημιούργησε μία καμπάνια βασισμένη στο ίδιο το DNA του brand, την απλότητα και την ειλικρίνεια που μιλάει απλά και ξεκάθαρα, με «no big deal attitude».
Η καμπάνια δεν είχε στόχο απλά να αλλάξει την επικοινωνία της Q αλλά να διαφοροποιήσει ριζικά το Brand παρουσιάζοντας την Q μέσα από τις καινοτομίες που φέρνει στο digital περιβάλλον.
Το νέο branding αναδεικνύει την Q όχι μόνο ως μία διαφορετική εταιρία καρτοκινητής, αλλά ως ένα ζωντανό, ψηφιακό χώρο που φέρνει τους ανθρώπους κοντά. To λανσάρισμα ξεκίνησε με 8 digital videos που δίνουν το στίγμα της Κιου σε εικόνα και ύφος και ξεδιπλώνεται με μία σειρά από digital υλικά σε όλες τις πλατφόρμες που αναδεικνύουν τις καινοτομίες της καρτοκινητής. Αξίζει να σημειωθεί ότι στο You Tube τα views ξεπερνούν ήδη τα 750.000 στο σύνολο των υλικών καμπάνιας.
H νέα Q « ήρθε να κάνει τα απλά αυτονόητα» και να ανατρέψει όλα όσα ξέραμε για την καρτοκινητή.