Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Mindshare και Interbus για την Coca-Cola

Η Mindshare σε συνεργασία με την Interbus προχώρησε στην υλοποίηση μιας εντυπωσιακής και media firstυπαίθριας προβολής στο μετρό του Συντάγματος για λογαριασμό του πελάτη της Coca-Cola στα πλαίσια της φετινής καμπάνιας για τα συλλεκτικά μπουκάλια.  

Μετά την Κρήτη, τη Θεσσαλονίκη και τις Κυκλάδες, η Coca-Cola τιμά ακόμα μια περιοχή της Ελλάδας με ένα συλλεκτικό μπουκάλι αφιερωμένο αυτή τη φορά στην πρωτεύουσα.

Για 10 μέρες, οι επισκέπτες του σταθμού μετρό με τη μεγαλύτερη επιβατική κίνηση είχαν την ευκαιρία να δουν και να θαυμάσουν από κοντά σε 3D εκτύπωση ύψους 3 μέτρων τη μοναδική αυτή συσκευασία η οποία εμπνέεται από τη πλούσια ιστορία και κληρονομιά της Αθήνας και αποτυπώνει στο δημιουργικό της όλα εκείνα τα στοιχεία της πόλης που κάθε χρόνο προσελκύουν εκατομμύρια επισκέπτες. Για πρώτη φορά μια τρισδιάστατη κατασκευή τοποθετήθηκε στο πιο κεντρικό σημείο του σταθμού εξασφαλίζοντας υψηλό visibilityστους εισερχόμενους αλλά και στους εξερχόμενους από το σταθμό κερδίζοντας τις εντυπώσεις κυρίως των τουριστών που έσπευσαν να το αποθανατίσουν με την κάμερά τους.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;