Η MAGNA προβλέπει αύξηση του συνολικού διαφημιστικού τζίρου +5%, στο τελευταίο της Report, που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα. Έτσι σε παγκόσμιο επίπεδο η αγορά θα φτάσει στα $600 δις.
Τα παραδοσιακά linear media (broadcast TV, ραδιόφωνο, τύπος, εξωτερική διαφήμιση) θα έχουν μείωση κατά-3% ($290 δις) ενώ τα digital media θα έχουν αύξηση +14% το 2019 vs. 2018 και προβλέπεται ότι θα φτάσουν σε ποσοστό απορρόφησης 51% της συνολικής επένδυσης.
Τα έσοδα που θα έχει η linear TV το 2019 ($175δις) θα είναι μειωμένα κατά -2% σε σχέση με το 2018, κατά κύριο λόγο εξαιτίας της απουσίας μεγάλων γεγονότων επικαιρότητας όπως εκλογές ή αθλητικά events. Εξαιρώντας τις ΗΠΑ, το ποσοστό αυτό γίνεται +1%, η αύξηση προκύπτει από συγκεκριμένες προϊοντικές κατηγορίες (φαρμακευτικά, προϊόντα τεχνολογίας κλπ)ή σε κάποιες περιπτώσεις από την αύξηση του CPM.
Η MAGNA εκτιμά ότι η Digital διαφήμιση φτάνει σε ένα επίπεδο ωριμότητας διότι η διείσδυση των Digital mediaαγγίζει σε πολλές πια χώρες τα παγκόσμια επίπεδα. Έτσι ενώ τα ποσοστά αύξησης παραμένουν να είναι διψήφια, ο ρυθμός ανάπτυξης είναι χαμηλότερος του περσινού. Αναλυτικότερα προβλέπεται +13% για το Search, +23% για τα social ads και +22% για το digital video.
O μεγαλύτερος όγκος αυτής της αύξησης θα έρθει από impressions και clicks σε mobile συσκευές. Το mobileadvertising θα αυξηθεί κατά +24% αυτή τη χρονιά, απορροφώντας το 68% της συνολικής digital διαφήμισης.
Αναλύοντας την κατανομή της συνολικής επένδυσης στην παγκόσμια αγορά με κριτήριο τη δυνατότητα των Μέσων για να δημιουργούν περιεχόμενο(Editorial Media), η MAGNA καταγράφει ότι το έσοδο των Editorial Media(τηλεόραση, ραδιόφωνο, τύπος, outdoor, digital media που έχουν editorial περιβάλλον)δεν θα παρουσιάσει αύξηση κατά το 2019, ενώ τα non-editorial Media, θα έχουν αύξηση κατά 15% περίπου. Παρόμοια ανάλυση για τα προηγούμενα χρόνια, δείχνει ότι η επένδυση στα Editorial Media επηρεάζεται από τα σημαντικά γεγονότα επικαιρότητας.
Τέλος να σημειωθεί ότι οι χώρες με εύρωστες ή αναπτυσσόμενες οικονομίες προβλέπεται να έχουν τα υψηλότερα επίπεδα αύξησης της διαφημιστικής επένδυσης : Κίνα +10%, Ρωσία +10%, Ινδία +15%.
Τα διαφημιστικά έσοδα στις χώρες της Δυτικής Ευρώπης θα φτάσουν στα $117,5 δις +3,9% vs. 2018. Τα Digital Media θα φτάσουν στο 50% της συνολικής επένδυσης και θα έχουν αύξηση +11%. Το #1 digital format θα παραμείνει το Search (41% των συνολικών digital εσόδων)με ανάπτυξη +10%.
Η διαφημιστική επένδυση στην Ελλάδα προβλέπεται να ακολουθήσει τη θετική πορεία της οικονομίας και να έχει ανάπτυξη περίπου +3%. Η τηλεόραση παραμένει το κυρίαρχο μέσο στη χώρα απορροφώντας πλέον της μισής επένδυσης, ποσοστό υψηλότερο από όλες τις άλλες χώρες της Δυτικής Ευρώπης.
Η MAGNA ανήκει στην IPG MEDIABRANDS και ένας από τους βασικούς άξονες δράσης της είναι η συγκέντρωση πληροφόρησης για την επένδυση στα Media παγκοσμίως. H MANGA, μετά από 60 χρόνια εμπειρίας, έχει θέσει τα standards στις προβλέψεις της αγοράς αφού δημιουργεί πάνω από 40 reports ετησίως για Audience Trends, MediaSpend και Ad Effectiveness.