Marketing

Ogilvy: Νέα καμπάνια για τον Nescafé Frappé

Στην Ελλάδα το καλοκαίρι δεν είναι απλώς μια εποχή. Είναι τρόπος ζωής. Είναι διασκέδαση μέχρι το πρωί, βραδινά μπάνια, ταράτσες με θέα τα αστέρια και βόλτες μέχρι το ξημέρωμα.  Πώς όμως χωράνε όλα αυτά μέσα στις υποχρεώσεις της επόμενης μέρας;

Την απάντηση δίνει η νέα διαφημιστική ταινία της Ogilvy για τον Nescafé, που μας καλεί να ζήσουμε ακόμα περισσότερο καλοκαίρι. Γιατί την επόμενη μέρα, την αναλαμβάνει εκείνος. Κανείς δε θα μπορεί να καταλάβει πώς περάσαμε το προηγούμενο βράδυ, εκτός από τον ίδιο τον Nescafé Frappé που θα είναι εκεί το επόμενο πρωί για να ξεκινήσει τον κόσμο μαζί μας. 

Την παραγωγή της ταινίας ανέλαβε η εταιρεία Τοpcut Modiano με σκηνοθέτη τον Nikola Lezaic.

https://www.youtube.com/watch?v=utVg5nksUdc

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version