Η Ogilvy καινοτομεί με μία ανατρεπτική ιδέα, χρησιμοποιώντας το YouTube για Dynamic Remarketing καμπάνια μέσω Shopping Ads, για πρώτη φορά στην Ελλάδα.
Το video που δημιουργήθηκε, κατάφερε να αποσπάσει την προσοχή του θεατή με την… απόλυτη απουσία εικόνας, ανατρέποντας έτσι τη λογική του μέσου, που παραδοσιακά κεντρίζει το ενδιαφέρον του χρήστη μέσα από το πλούσιο περιεχόμενό του.
Ο χρήστης ακούει μόνο μια ψιθυριστή φωνή που τον προτρέπει, με αινιγματικό τρόπο, να εντοπίσει τα προϊόντα ΙΚΕΑ που βρίσκονται δίπλα στον YouTube player, τα οποία έχει δει προηγουμένως στο ikea.gr.
Η μονοσήμαντη και εναλλακτική προσέγγιση του μέσου οδήγησε σε εντυπωσιακά αποτελέσματα, με το Return On Ad Spend να αγγίζει το 1.000%. Δείτε το βίντεο εδώ.