Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Publicis: Nέες καμπάνιες για τα παγωτά BOSS και Nirvana

Το Publicis Groupe Greece δημιούργησε τις καμπάνιες των παγωτών BOSS και Nirvana για το Adriatic Regionτης Froneri (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ρουμανία και χώρες της Αδριατικής), που έχουν στόχο να μας ταρακουνήσουν και να απενεχοποιήσουν την απόλαυση!

“Never Stay Still”
Ένα ασανσέρ. Δύο άγνωστοι. Το νέο BOSS full Rocky Road. Αυτά είναι τα συστατικά που συνθέτουν τη νέα επικοινωνία που βγήκε στον αέρα από το Publicis Groupe Greece για το παγωτό BOSS και ανατρέπει τους κανόνες, ζητώντας από το κοινό όχι να… σταθεί και να απολαύσει, αλλά να μη σταματούν ποτέ να ανακαλύπτουν, να πειραματίζονται και να δοκιμάζουν τα όριά τους.

“More Pleasure Please”
Η απενoχοποίηση της απόλαυσης έχει όνομα: Nέο Nirvana Choco Fudge. Η νέα επικοινωνία που βρίσκεται στον αέρα από το Publicis Groupe Greece για το Nirvana Choco Fudge, αναδεικνύει ένα παγωτό που χωράει όλη την απόλαυση στο κέντρο του. Αισθησιακό και σαγηνευτικό, το τηλεοπτικό σποτ μας προκαλεί να αφεθούμε σε ό,τι απολαμβάνουμε περισσότερο και να απαιτήσουμε τίποτα λιγότερο από το απόλυτο.

Οι καμπάνιες των BOSS και Nirvana αποτελούνται από τηλεοπτικά σποτ και υλικά για digital και social media, με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του πλάνου επικοινωνίας να γίνεται από τη Zenith Optimedia του Publicis Groupe Greece. 

Την παραγωγή των τηλεοπτικών σποτ ανέλαβε η Top Cut Belgrade, σε σκηνοθεσία του Στάθη Μουρδουκούτα, ενώ η Yeti Films ανέλαβε τα 3D product shots.                         

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;