Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Nielsen: Σε άνοδο το λιανεμπόριο το Πάσχα

Οι συνολικές πωλήσεις σε αξία που πραγματοποιήθηκαν από την αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τμ, σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) την εβδομάδα πριν το Πάσχα (22-28 Απριλίου 2019) σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή (9-15 Απριλίου 2018), παρουσίασαν θετική τάση στο +8,8%.

Τα Φρέσκα/Χύμα Προϊόντα εμφάνισαν διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης στο +12,2%, ενώ τα Ταχυκίνητα Καταναλωτικά Προϊόντα στο σύνολό τους κινήθηκαν επίσης θετικά με ποσοστό +7,0%. Και την εβδομάδα μετά το Πάσχα, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή, παρουσιάζουν θετική τάση στο +4%, παρ’ όλο που η φετινή εβδομάδα είχε μία λιγότερη εργάσιμη ημέρα, λόγω Πρωτομαγιάς.

Γενικά, με βάση και τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της Nielsen, η αγορά φαίνεται να κινείται αρκετά θετικά από την αρχή της χρονιάς ως και τις 5 Μαΐου, στο +6%, με την κατηγορία των Τροφίμων & Ποτών να παρουσιάζει την πιο θετική τάση μεταξύ των FMCGs, στο +5,1%.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;