Νύχτα. Ένα κεντρικό κτίριο της πόλης εκκενώνεται από την αστυνομία. Στο εσωτερικό του κτιρίου αντηχεί ο μονότονος ήχος της βόμβας, όλα τα βλέμματα στο ρολόι του εκρηκτικού μηχανισμού και στον πυροτεχνουργό. Και τότε χτυπάει το τηλέφωνό του. Και αυτός το σηκώνει. Βλέπετε… είναι ο γιος του! Σε άλλο σημείο της πόλης, ένας ληστής εισβάλει σε μία τράπεζα και ένας πελάτης προσπαθεί να τον αφοπλίσει ενώ μιλάει στο τηλέφωνο. Βλέπετε… είναι η γραμματέας του!
H KAMΠΑΝΙΑ
Στη νέα καμπάνια της Ogilvy για την COSMOTE, οι ήρωες της καθημερινότητας και οι ήρωες του κινηματογράφου γίνονται ένα για να μας δείξουν με τον πιο ανατρεπτικό τρόπο ότι για εσένα που όλα περνάνε από τα χέρια σου, υπάρχει τρόπος να κάνεις τη ζωή σου πιο εύκολη και λέγεται My COSMOTE App.
Με άρωμα κορυφαίων ταινιών δράσης, τα δύο νέα spot καθηλώνουν τον θεατή με πρωταγωνιστές που ταυτίζονται άμεσα με το κοινό της επικοινωνίας: τους πολυάσχολους οικογενειάρχες και επιχειρηματίες που προσπαθούν συνεχώς να καλύπτουν κάθε επικοινωνιακή ανάγκη της οικογένειάς τους και της επιχείρησής τους αντίστοιχα, μόλις αυτή προκύψει.
H καμπάνια, εκτός από την τηλεόραση, απλώθηκε σε online μέσα και ραδιόφωνο, pre-roll ads που «ανατινάζονταν» στα 5 δευτερόλεπτα, bumper ads και Instagram stories.