Το Milko αλλάζει εμφάνιση, με όχημα και αφετηρία τη νέα γενιά και παρουσιάζει το νέο του μπουκάλι στη νέα καμπάνια επικοινωνίας του, που υπογράφει η The Newtons Labaroratory, με πρωταγωνιστές τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και τον αδερφό του, Κώστα.
Η δυναμικότητα της ταινίας αποτυπώνει ιδανικά τη νέα εμφάνιση του προϊόντος. Με σήμα τον κεραυνό, εκπέμπει ενέργεια και αυτοπεποίθηση σε όσους θέλουν να κάνουν αληθινά τα όνειρά τους, ενώ οι επιβλητικές γραμμές και τα έντονα χρώματα του νέου μπουκαλιού το κάνουν πιο ξεχωριστό από ποτέ.
Οι δύο NBA players για πρώτη φορά παίζουν στην ίδια ταινία και μοιράζονται ξεχωριστές στιγμές από την παιδική τους ηλικία, μιλώντας κατευθείαν στην καρδιά των νέων.
Η νέα καμπάνια του Milko, με όχημα μια αληθινή ιστορία και με το σλόγκαν #Kantoalithino, επικοινωνεί με μοναδικό τρόπο την προσπάθεια και την επιμονή που χρειάστηκε, για να καταφέρουν τα δύο αδέρφια να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους, ενώ αναδεικνύονται οι ισχυροί δεσμοί που τους ενώνουν, οι οποίοι δεν άλλαξαν ούτε για μια στιγμή, μέχρι και σήμερα.
Τα γυρίσματα της ταινίας ξεκίνησαν στο Ντάλας, συνεχίστηκαν στο Μιλγουόκι και ολοκληρώθηκαν στην Αθήνα.