Φέτος, η γνωστή αλυσίδα των Super Markets SYN.KA. συμπληρώνει 40 χρόνια λειτουργίας. Με αφορμή την επέτειο αυτή, τα SYN.KA. γιόρταζουν με μια επετειακή corporate επικοινωνία με κεντρικό σλόγκαν «Τα διαλεκτά μας, για τα SYN.KA.».
Όλα αυτά τα χρόνια κεντρική φιλοσοφία του συνεταιρισμού είναι ότι ο κάθε τόπος έχει κάτι μοναδικό να προσφέρει γι αυτό και στηρίζει τους ντόπιους παραγωγούς και προωθεί τα πιο διαλεκτά τους προϊόντα στα ράφια των καταστημάτων του.
Συνδυαστικά του επετειακού τηλεοπτικού spot, η καμπάνια συνοδεύεται από ένα δυνατό πλάνο επικοινωνίας, με offline & online καταχωρήσεις, σήμανση μέσα στα καταστήματα και ειδικά εικαστικά στην επίσημη ιστοσελίδα του SYN.KA.
Το συνολικό εικαστικό της καμπάνιας σχεδίασε & επιμελήθηκε η Lime Creative Branding Agency.