H Unilever, χάρη στις κινήσεις βελτίωσης της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων και στη μείωση εξόδων που πέτυχε μεταφέροντας in house και συγκεκριμένα στα units U-Studio and U-Entertainment hubs μια σειρά επιχειρησιακών λειτουργιών που έχουν να κάνουν με το marketing, κατόρθωσε την τελευταία διετία να προσθέσει το ποσό των 300 εκατ. ευρώ στη διαφημιστική της προβολή.
Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Alan Jope, επενδύθηκαν στα media και σε “point-of-sale” δράσεις.
Ένα σημαντικό κομμάτι των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν προήλθε από τις περικοπές στον αριθμό των διαφημιστικών που συνεργάζονται με τον όμιλο, ο οποίος διαχειρίζεται πλέον εσωτερικά το κομμάτι του digital.