Marketing

Unilever: Αύξησε 300 εκατ. τη διαφημιστική της δαπάνη

Unilever, χάρη στις κινήσεις βελτίωσης της αποτελεσματικότητας των δραστηριοτήτων και στη μείωση εξόδων που πέτυχε μεταφέροντας in house και συγκεκριμένα στα units U-Studio and U-Entertainment hubs μια σειρά επιχειρησιακών λειτουργιών που έχουν να κάνουν με το marketing, κατόρθωσε την τελευταία διετία να προσθέσει το ποσό των 300 εκατ. ευρώ στη διαφημιστική της προβολή. 

Τα χρήματα αυτά, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ομίλου, Alan Jope, επενδύθηκαν στα media και σε “point-of-sale” δράσεις.

Ένα σημαντικό κομμάτι των χρημάτων που εξοικονομήθηκαν προήλθε από τις περικοπές στον αριθμό των διαφημιστικών που συνεργάζονται με τον όμιλο, ο οποίος διαχειρίζεται πλέον εσωτερικά το κομμάτι του digital.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version