Οι περισσότεροι από εμάς έχουν παίξει ή παίζουν ένα ή περισσότερα από τα παιχνίδια του ΟΠΑΠ για να διασκεδάσουν και για να ονειρευτούν τι θα έκαναν με τα κέρδη τους. Και σχεδόν όλοι έχουμε βρεθεί παρόντες σε συζητήσεις για το πώς λειτουργεί ο ΟΠΑΠ, πώς γίνονται οι κληρώσεις, γιατί δεν μαθαίνουμε ποτέ ποιοι είναι οι νικητές και πολλές άλλες απορίες. Αυτές τις απορίες ήρθε να λύσει η νέα καμπάνια «Μάθε τον ΟΠΑΠ», η οποία είναι αφιερωμένη στην ενημέρωση του κοινού γύρω από τα συχνότερα ερωτήματα που προκύπτουν για τον ΟΠΑΠ και τα παιχνίδια του. Μιλήσαμε με την ομάδα πίσω από την καμπάνια, για να μάθουμε όλη την αλήθεια!
Πάνος Μπόλλας
Brand/Communication & Sponsoring Team Director
Τι σας οδήγησε στην απόφαση για αναπτύξετε μια τέτοιου τύπου καμπάνια;
Ο ΟΠΑΠ προσφέρει πολλές επιλογές διασκέδασης στο κοινό μέσα από μια μεγάλη γκάμα παιχνιδιών και ανανεωμένων πρακτορείων, που αποτελούν προορισμό ψυχαγωγίας για μεγάλο αριθμό ανθρώπων. Είναι σταθερή βασική μας προτεραιότητα να είμαστε δίπλα σε όλους τους πελάτες μας και να ακούμε τα σχόλια και τις ανάγκες τους. Παρατηρήσαμε ότι υπήρχαν πολλές απορίες γύρω από τον τρόπο που λειτουργεί η εταιρεία, καθώς επίσης και για τα παιχνίδια αλλά και για την κοινωνική μας δράση. Έτσι αποφασίσαμε το 2017 να δημιουργήσουμε μια πλατφόρμα που είναι αμιγώς αφιερωμένη στην απάντηση των ερωτήσεων του κοινού: το mathetonopap.gr και μαζί με τη δημιουργία της λανσάραμε και την πρώτη καμπάνια ενημέρωσης. Αυτή που είναι τώρα «στον αέρα» είναι η δεύτερη καμπάνια του είδους της.
Επομένως, αυτή την επικοινωνία σκέφτεστε να την εξελίξετε ακόμη περισσότερο στο μέλλον;
Η καμπάνια που είναι «στον αέρα» αποτελεί μόνο ένα κομμάτι της συνολικής προσπάθειας ενημέρωσης του κοινού και όπως είναι φυσικό, δεν καλύπτει όλα τα θέματα αλλά εκείνα που φαίνεται να απασχολούν το κοινό περισσότερο. Η online πλατφόρμα παραμένει σταθερά «στον αέρα» και ανανεώνεται συνεχώς με νέες απαντήσεις στις ερωτήσεις του κόσμου. Η ομάδα του ΟΠΑΠ, που δουλεύει για να εξασφαλίσουμε τη σωστή και έγκυρη ενημέρωση του κοινού, παραμένει ενεργή και μετά τη λήξη της Above-The-Line επικοινωνίας και, φυσικά, είμαστε πάντα σε διεργασίες για την εξέλιξη της επικοινωνίας μας.
Πόπη Ασλανίδου
Brand/ΑΤL & Digital Communication Team Director
Πώς επιλέξατε τα ερωτήματα που απαντά η ATL καμπάνια μέσα από τόσες ερωτήσεις;
Είναι πράγματι πολλές οι ερωτήσεις και μεγάλο το ενδιαφέρον του κοινού από το λανσάρισμα της πρώτης επικοινωνίας μέχρι και σήμερα. Μελετώντας σε βάθος τη συχνότητα κάποιων ερωτήσεων και συνδυάζοντας τα στοιχεία αυτά με ποιοτική και ποσοτική έρευνα, καταλήξαμε στα τρία πιο βασικά ερωτήματα των παικτών, τα οποία και απαντάμε μέσω των ATL/Digital υλικών μας:
1. Γιατί δεν αποκαλύπτονται τα ονόματα των μεγάλων νικητών του Τζόκερ;
2. Είναι δυνατόν ο ΟΠΑΠ να ξέρει πού βρίσκονται τα ΣΚΡΑΤΣ που κερδίζουν σε μια συγκεκριμένη παρτίδα;
3. Ποιoς διασφαλίζει την εγκυρότητα των κληρώσεων του Τζόκερ;
Φυσικά, μέσα στην πλατφόρμα mathetonopap.gr οι χρήστες μπορούν να βρουν πάρα πολλές περισσότερες πληροφορίες.
Πώς είναι η καθημερινότητα ενός τόσο μεγάλου project με τον πελάτη στο επίκεντρο και το πλήθος των ερωτήσεων που δέχεστε;
H οργάνωση και η καθημερινή διαχείριση αυτού του δυναμικού project είναι μια μεγάλη πρόκληση. Η ομάδα περιεχομένου και διαχείρισης των ερωτήσεων απαρτίζεται από άτομα που ανήκουν σε δέκα και πλέον διαφορετικές ομάδες στον ΟΠΑΠ και ανάλογα με την ειδικότητά τους είναι υπεύθυνοι να απαντούν στις αντίστοιχες ερωτήσεις. Όμως, όσο είναι σημαντικό για εμάς να διασκεδάζει ο πελάτης μας μέσω των παιχνιδιών μας, νιώθοντας ότι βρίσκεται σε ένα περιβάλλον διαφανές και άξιο εμπιστοσύνης, άλλο τόσο έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας της ομάδας η δέσμευσή μας σε αυτό το project.
Σοφία Καλαμπαλίκη
Brand/ATL & Digital Communication Team Head
Πώς έχει υποδεχτεί την καμπάνια ο κόσμος;
Με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Πολλοί πελάτες μας όχι μόνο ρωτούν για τα όσα έχουν απορία αλλά τονίζουν και πόσο θετικά αντιλαμβάνονται τη διάθεση του ΟΠΑΠ να λειτουργεί ως μια ανοιχτή εταιρεία, καλώντας όλο τον κόσμο να συμμετέχει, ρωτώντας και σχολιάζοντας όσα τους απασχολούν.
Ποια είναι τα αποτελέσματα μέχρι στιγμής;
Τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά και μας δίνουν μεγάλη χαρά. Θα σας πω δύο βασικά σημεία:
• Η ομάδα περιεχομένου που έχουμε δημιουργήσει, έχει διαχειριστεί χιλιάδες ερωτήσεις για τον ΟΠΑΠ και τα παιχνίδια μας, διαμορφώνοντας μια βιβλιοθήκη εκατοντάδων απαντήσεων σε μορφή κειμένων αλλά και βίντεο
• Πάνω από 200.000 μοναδικοί επισκέπτες έχουν ήδη ανατρέξει στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας όπου υπάρχουν ξεκάθαρες απαντήσεις για θέματα που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ερωτήματα.