Σε ένα μπαράζ εξαγορών έχουν αποδοθεί μεγαλύτεροι αλλά και μικρότεροι παίκτες της διαφημιστικής αγοράς, εντάσσοντας στο δυναμικό τους κυρίως εταιρείες marketing technology.
Όπως επισημαίνει σχετικά ο chief executive officer της Publicis Groupe, Arthur Sadoun, «όλοι αρχίζουν να καταλαβαίνουν ότι τεχνολογία και δημιουργικότητα πλέον γίνονται ένα».
Σύμφωνα με έρευνα της Results International, οι εξαγορές και οι συγχωνεύσεις στη βιομηχανία του μάρκετινγκ αυξάνονται κατά 4% ανά τρίμηνο και κατά 35% σε ετήσια βάση.
Η τεχνολογία οδηγεί τις εξελίξεις, καθώς 162 εξαγορές που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο τρίμηνο του 2019 και αντιστοιχούν σε ποσοστό 41%, είχαν να κάνουν με εταιρείες που ασχολούνται με marketing technology και advertising technology.
Τη μεγαλύτερη κινητικότητα στο κομμάτι των εξαγορών το πρώτο τρίμηνο εμφάνισε ο επενδυτικός οίκος Alpine SG, που συγχώνευσε έξι εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο κομμάτι του marketing technology, για να δημιουργήσει τον νέο όμιλο ASG MarTech.
Το μεγαλύτερο ποσοστό εξαγορών καταγράφηκε στη Βόρεια Αμερική, ενώ μία από τις 175 συμφωνίες που έγιναν συμπεριλαμβάνει την εξαγορά της νεοϋορκέζικης Droga5 από την Accenture.