Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Ermis Αwards: To top 15 των διαφημιζόμενων

Η δημιουργικότητα είναι πάντα υπόθεση και του πελάτη και για μια ακόμη χρονιά υπήρξαν και διαφημιζόμενοι που ξεχώρισαν στα Ermis Αwards, κατορθώνοντας να συμπεριληφθούν στις κορυφαίες θέσεις της σχετικής κατάταξης.

Πέρα από τις εταιρείες επικοινωνίας και οι διαφημιζόμενοι έχουν δικαίωμα να νιώθουν υπερήφανοι για τις διακρίσεις που κατέκτησαν οι καμπάνιες και οι διάφορες δράσεις τους στα Ermis Awards. Για ακόμη μια χρονιά, λοιπόν, οι πελάτες είδαν τις προσπάθειές τους να επιβραβεύονται στο στίβο της επικοινωνίας και κάποιοι από αυτούς ξεχώρισαν.

Στην κορυφή η Lidl

Πρώτη στη σχετική κατάταξη βρέθηκε η Lidl Ελλάς (3 Grand, 3 Gold, 4 Silver, 2 Bronze και 10 finalist συμμετοχές) που μαζί με τη The Newtons Laboratory απέσπασε συνολικά 15 βραβεία στο πλαίσιο των Ermis Awards. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς, με βασικό πρωταγωνιστή των βραβείων μία διαφορετική καμπάνια προσφοράς, απέδειξε πως ό,τι γίνεται «από τα Lidl» γίνεται για καλό και ό,τι έρχεται #apotalidl είναι πάντα για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών της.  Έτσι, ως επιστέγασμα της αναγνώρισης αυτής, η Lidl θα προσφέρει κατά την πασχαλινή περίοδο επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_ meagapi μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, η Lidl Ελλάς απέσπασε τη διάκριση «Client & Brand of the Year» καθώς και το βραβείο «Creative Bravery» για την καμπάνια #apotalidl.

Σε ό,τι αφορά τις υπόλοιπες διακρίσεις της Lidl Ελλάς, ήταν στις κατηγορίες:

Ermis Ad
: Grand – κατηγορία Εκστρατείες/#apotalidl, Εκστρατείες – Αναλώσιμα προϊόντα/ #apotalidl – Gold και Υπαίθριες Διαφημίσεις – Poster/#apotalidl – bronze.

Ermis direct: Grand/#apotalidl, Καμπάνιες Direct Marketing/Business to Consumer μόνο μέσω Digital Καναλιών – Gold.

Ermis Digital: Grand Digital/#apotalidl, Corporate image – Gold, Social media – Response Real- time activity/#apotalidl – Bronze, User Generated Content/#apotalidl – Silver, Long term Community Building/Management/#KaneisAllos – Silver και Services, Corporate Image & Sponsorships/#apotalidl – Silver.

Ermis PR: Διαχείριση φήμης εταιρειών, Κρατικών οργανισμών, Αντιμετώπιση κρίσεων, Διαχείριση κρίσιμων θεμάτων/ #apotalidl – Silver.

Το top 15

Την πρώτη 15άδα συμπληρώνουν με σειρά κατάταξης οι SGB (Leroy Merlin), Beiersdorf Hellas, ΟΠΑΠ, Aegean Airlines, Eurobank, Δωδώνη, Henkel Hellas, Vodafone, Folli Follie, Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, Αθηναϊκή Ζυθοποιία,  Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη, Nestlé Hellas και Domino’s.

Σημείωση: (1) Εντός της ίδιας κατηγορίας, έργα που ανήκουν στην ίδια εκστρατεία θα μπορούν να κερδίσουν κανονικά τους βαθμούς για τα δύο μεγαλύτερα βραβεία και τους μισούς βαθμούς για όλα τα υπόλοιπα βραβεία.

(2) Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ δύο ή και περισσοτέρων εταιρειών / brands, η διάκριση θα δοθεί (με σειρά προτεραιότητας):

–  Στην εταιρεία με τα περισσότερα βραβεία στο σύνολο.
      –  Στην εταιρεία με τα περισσότερα Grand Ermis / Integrated.
      –  Στην εταιρεία με τα περισσότερα Gold
      –  Στην εταιρεία με τα περισσότερα Silver
      –  Στην εταιρεία με τα περισσότερα Bronze.

Πηγή: ΕΔΕΕ –  adversiting.gr

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;