Marketing

Από την H+K νέα καμπάνια της Sanofi

Η H+K Strategies (WPP Group) ανέλαβε τον σχεδιασμό και την επικοινωνία της νέας καμπάνιας ευαισθητοποίησης της Sanofi για την Πολλαπλή Σκλήρυνση, με τίτλο «Ένα Μοναδικό Ποδήλατο…Αγώνων Ζώης».

Πρεσβευτής της πρωτοβουλίας επιλέχτηκε ο καλλιτέχνης Κωστής Μαραβέγιας, ενώ η καμπάνια θα τρέξει από τον Απρίλιο έως και το τέλος του 2019. Στο πλαίσιο υλοποίησης της καμπάνιας, η H+K Strategies ανέλαβε τον στρατηγικό σχεδιασμό, την προσαρμογή του concept στην ελληνική πραγματικότητα, τη δημιουργία του ονόματος και την επικοινωνία της καμπάνιας στα ΜΜΕ, με κεντρικό όχημα ένα ποδήλατο που κατασκευάστηκε ώστε να φέρει τα βασικά συμπτώματα της Πολλαπλής Σκλήρυνσης. Για τους σκοπούς της καμπάνιας, δημιουργήθηκε ένα βίντεο που παρουσιάζει τον τρόπο κατασκευής του ποδηλάτου.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version