Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Sleed: Nέα συνεργασία με την Colgate-Palmolive Hellas

Η καμπάνια απέκτησε ελληνικό άρωμα, με την δημιουργία μιας tailor-made 360° επικοινωνίας,

Τη Sleed επέλεξε η Colgate-Palmolive Hellas, για να αναλάβει το localization του διεθνούς concept με τίτλο «Soupline. Άρωμα που διαρκεί όσο η αγάπη της μαμάς», σε online και offline περιβάλλον.

Η καμπάνια απέκτησε ελληνικό άρωμα, με την δημιουργία μιας tailor-made 360° επικοινωνίας, εμπνευσμένης από cliché ατάκες της Ελληνίδας μητέρας που δεν παύει λεπτό να ανησυχεί για το παιδί της. Με άρωμα Soupline γέμισε ένας ολόκληρος συρμός του μετρό της Αθήνας, ενώ οι μοναδικές ατάκες της μαμάς συντρόφευσαν κάθε διαδρομή όχι μόνο στο μετρό, αλλά και στα super market με μια σειρά από shopper activations εντός καταστημάτων.

Παράλληλα, στην digital επικοινωνία πρωταγωνίστησαν η Εβελίνα Παπούλια και η κόρης της, Αφροδίτη Λιάντου που μοιράστηκαν με το κοινό τη δική τους εμπειρία Soupline στα SoMe κανάλια τους.

Ο Γιάννης Παρασκάκης, Business Unit & Account Director in Creative στην Sleed, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος γι’ αυτή τη νέα συνεργασία με την Colgate-Palmolive Hellas. Είναι δύσκολο να αποδώσεις ένα δημιουργικό που εμπνεύστηκε global ομάδα σε local επίπεδο, καταφέρνοντας να δημιουργήσεις μια ξεχωριστή 360° επικοινωνία για το ελληνικό κοινό.»

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου