Τη Sleed επέλεξε η Colgate-Palmolive Hellas, για να αναλάβει το localization του διεθνούς concept με τίτλο «Soupline. Άρωμα που διαρκεί όσο η αγάπη της μαμάς», σε online και offline περιβάλλον.
Η καμπάνια απέκτησε ελληνικό άρωμα, με την δημιουργία μιας tailor-made 360° επικοινωνίας, εμπνευσμένης από cliché ατάκες της Ελληνίδας μητέρας που δεν παύει λεπτό να ανησυχεί για το παιδί της. Με άρωμα Soupline γέμισε ένας ολόκληρος συρμός του μετρό της Αθήνας, ενώ οι μοναδικές ατάκες της μαμάς συντρόφευσαν κάθε διαδρομή όχι μόνο στο μετρό, αλλά και στα super market με μια σειρά από shopper activations εντός καταστημάτων.
Παράλληλα, στην digital επικοινωνία πρωταγωνίστησαν η Εβελίνα Παπούλια και η κόρης της, Αφροδίτη Λιάντου που μοιράστηκαν με το κοινό τη δική τους εμπειρία Soupline στα SoMe κανάλια τους.
Ο Γιάννης Παρασκάκης, Business Unit & Account Director in Creative στην Sleed, δήλωσε σχετικά: «Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος γι’ αυτή τη νέα συνεργασία με την Colgate-Palmolive Hellas. Είναι δύσκολο να αποδώσεις ένα δημιουργικό που εμπνεύστηκε global ομάδα σε local επίπεδο, καταφέρνοντας να δημιουργήσεις μια ξεχωριστή 360° επικοινωνία για το ελληνικό κοινό.»