Το What’s Up εδώ και χρόνια γιορτάζει το εφήμερο, το βραχυπρόθεσμο, το ΤΩΡΑ. Φέτος, ήρθε η ώρα να βγει και πάλι εκεί έξω και να πάρει θέση σε κάτι που αφορά άμεσα τους νέους. Κάτι που ξεκινά ΤΩΡΑ, αλλά θα τους εμπλέκει, θα τους αφορά και γιατί όχι, θα τους προβληματίζει για καιρό. Και τι είναι αυτό; Το αύριο. Το αύριο που θέλουν να χτίσουν από την αρχή, που θέλουν να διαμορφώσουν. Το ιδανικό για αυτούς, αύριο. Αυτό ήταν το challenge. Και η Ogilvy το δέχτηκε.
Έτσι, μαζί με το What’s Up αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε μία 360ᵒ καμπάνια που πηγαίνει το ΤΩΡΑ ένα βήμα παραπέρα. Mία καμπάνια που εξυμνεί το ΤΩΡΑ και τον τρόπο που μπορεί να αλλάξει το αύριο με το μήνυμα «όλα αυτά που πρόκειται να έρθουν κρύβονται μέσα στο δικό σου ΤΩΡΑ».
Έχοντας ως στόχο να προ(σ)καλέσουμε το κοινό μας να κάνει αυτό που θέλει ΤΩΡΑ για να γίνει το αύριό του καλύτερο, πιο ελεύθερο, πιο τολμηρό, έπρεπε να δημιουργήσουμε μία καμπάνια με ιστορίες διαφορετικές, ιστορίες που ξεφεύγουν από τα στερεότυπα, που κάνουν το κοινό να ταυτιστεί αλλά και να αναρωτηθεί. Ταινίες και υλικά με εφέ γρήγορα, νευρικά, σύγχρονα. Με μία εικόνα καθαρή και βρώμικη μαζί. Παράλληλα όμως, ξέραμε πως μία καμπάνια που θέλαμε να προκαλέσει, χρειαζόταν κι ένα κομμάτι που θα προκαλούσε. Έτσι, επιλέξαμε το “Bring the Noise” της μουσικού – ακτιβίστριας – παραγωγού M.I.A., ένα κομμάτι που έκανε ΘΟΡΥΒΟ.
Η καμπάνια μας βγήκε on air όχι με μία, αλλά με 4 ταινίες, 4 διαφορετικές ιστορίες, που προβλήθηκαν τόσο στην τηλεόραση όσο και στο digital περιβάλλον με υλικά στα social media, banners και YouTube pre-rolls. Όλα τα digital υλικά οδηγούσαν σε ένα dedicated hub. Το hubκαλωσόριζε τον χρήστη με το manifesto της καμπάνιας μας, δίνοντάς του μετά τη δυνατότητα να πλοηγηθεί σε όλες τις ιστορίες.
Οι ιστορίες; Ένα κορίτσι που κάνει delivery για να μπορέσει να στηρίξει το όνειρό της, ένα αγόρι που κάνει pole dancing, μία παρέα παιδιών που υιοθετεί ένα αδέσποτο κουτάβι, μία κοπέλα που νιώθει αυτοπεποίθηση και αποφασίζει να κάνει το πρώτο βήμα. Κάθε ταινία έκλεινε και με ένα inspiringμήνυμα, που συνέδεε τον πρωταγωνιστή με τον θεατή.
Αφού το κοινό είδε τις 4 ιστορίες, συνεχίσαμε με μία κεντρική ταινία, ένα compilation όλων των ιστοριών με επιπρόσθετες σκηνές και μηνύματα που καλούσαν τον θεατή να κυνηγήσει το δικό του ΤΩΡΑ για να αλλάξει το αύριο. Είτε κερδίζοντας μία υποτροφία, είτε βουτώντας ξημερώματα στη θάλασσα.
Και εκεί που το κοινό πίστευε πως η καμπάνια έχει τελειώσει, εμφανιστήκαμε ξανά, με μία ταινία μικρού μήκους. Μία ταινία που ήθελε να δώσει ένα ηχηρό μήνυμα. Με κεντρική ηρωίδα μία κωφή κοπέλα που λατρεύει τον χορό αλλά δεν τολμά να χορέψει. Μία ταινία που παρακινούσε το κοινό να ξεπεράσει τον εαυτό του ΤΩΡΑ για να ανοίξουν τα όρια αυτού του κόσμου. Η ταινία προβλήθηκε στον κινηματογράφο πριν την κανονική προβολή αλλά και στο digital περιβάλλον. Η παραγωγή των ταινιών είναι της Stefi & Lynx Productions ενώ την σκηνοθεσία έχει κάνει ο DanielBolda.
Η ΘΕΣΗ ΜΑΣ
Καθεμία ιστορία που δημιουργήσαμε στην Ogilvy, για το What’s Up, έπαιρνε θέση. Θέση απέναντι στα στερεότυπα των δύο φύλων, στα στερεότυπα ομορφιάς, στα επαγγελματικά πρέπει και μη, αλλά και σε όλα τα πρέπει και μη που βασανίζουν το κοινό μας.
Πήραμε όμως θέση κι εκεί έξω. Στο μετρό, στους δρόμους, στο ραδιόφωνο, με μηνύματα tailor-made που καλούσαν τον κόσμο να κάνει ΤΩΡΑ κάτι που θα βελτιώσει το αύριο.
ΤΑ EASTER EGGS
Το buzz μας δεν έμεινε μόνο στη μουσική ή στις ιστορίες μας. Στην καμπάνια μας είχαμε κρυμμένα δώρα. Καλά δώρα. Και καλά κρυμμένα. Σε τσάντες, κουδούνια, αφίσες, σε ταχύτητας illuminatiπλάνα, αλλά και σε στάσεις λεωφορείων. Κάθε κρυμμένο δώρο έδινε και κάτι διαφορετικό στους χρήστες που κατάφερναν να το βρουν.
Οι χρήστες τα βρήκαν. Και τα πήραν.
Για την ακρίβεια, δεν άφησαν τίποτα.
Φήμες λένε πως μερικοί τα ψάχνουν ακόμα.