Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Nέα 360 καμπάνια για την Κωτσόβολος

Τις απαντήσεις δίνει το σποτ αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Αυτό είναι Κωτσόβολος!».

Στον αέρα είναι η νέα χιουμοριστική 360 καμπάνια του Κωτσόβολου. «Τι είναι άραγε ο Κωτσόβολος;»

Τις απαντήσεις δίνει το σποτ αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Αυτό είναι Κωτσόβολος!». Σε ρόλο πρωταγωνιστή και ως το νέο πρόσωπο επικοινωνίας του Κωτσόβολου, ο κωμικός ηθοποιός, Χάρης Χιώτης, έρχεται αντιμέτωπος με δύο από τα κυριότερα «βάσανα» του καταναλωτή: την ατελείωτη αναμονή για μία παραγγελία και την ανησυχία της κατανάλωσης ρεύματος. Με βασικό συστατικό το χιούμορ, στη νέα του καμπάνια, ο Κωτσόβολος έρχεται ως «λύση σε κάθε μας πρόβλημα», μικρό ή μεγάλο.

Ο Κωτσόβολος, μέσω της νέας υπηρεσίας «Παράδοση με ραντεβού», δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να παραλάβουν την παραγγελία στον χώρο τους, επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, είτε online, είτε σε φυσικό κατάστημα, είτε τηλεφωνικώς.

Και όσον αφορά στο λογαριασμό του ρεύματος, ο Κωτσόβολος προσφέρει απεριόριστες επιλογές σε συσκευές υψηλής απόδοσης, αλλά και εξοικονόμησης.

Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η The Newtons Laboratory. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε ΤV, Social, digital, ραδιόφωνο, print και outdoor. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου