Στον αέρα είναι η νέα χιουμοριστική 360 καμπάνια του Κωτσόβολου. «Τι είναι άραγε ο Κωτσόβολος;»
Τις απαντήσεις δίνει το σποτ αναφέροντας χαρακτηριστικά: «Αυτό είναι Κωτσόβολος!». Σε ρόλο πρωταγωνιστή και ως το νέο πρόσωπο επικοινωνίας του Κωτσόβολου, ο κωμικός ηθοποιός, Χάρης Χιώτης, έρχεται αντιμέτωπος με δύο από τα κυριότερα «βάσανα» του καταναλωτή: την ατελείωτη αναμονή για μία παραγγελία και την ανησυχία της κατανάλωσης ρεύματος. Με βασικό συστατικό το χιούμορ, στη νέα του καμπάνια, ο Κωτσόβολος έρχεται ως «λύση σε κάθε μας πρόβλημα», μικρό ή μεγάλο.
Ο Κωτσόβολος, μέσω της νέας υπηρεσίας «Παράδοση με ραντεβού», δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να παραλάβουν την παραγγελία στον χώρο τους, επιλέγοντας την ημέρα και την ώρα που επιθυμούν, είτε online, είτε σε φυσικό κατάστημα, είτε τηλεφωνικώς.
Και όσον αφορά στο λογαριασμό του ρεύματος, ο Κωτσόβολος προσφέρει απεριόριστες επιλογές σε συσκευές υψηλής απόδοσης, αλλά και εξοικονόμησης.
Το δημιουργικό της καμπάνιας υπογράφει η The Newtons Laboratory. Η καμπάνια αναπτύσσεται σε ΤV, Social, digital, ραδιόφωνο, print και outdoor. Την παραγωγή ανέλαβε η Filmiki Productions.