Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια των κλιματιστικών SENDO (INTERCOOL HELLAS A.E.).
Στο σύντομο, χιουμοριστικό σποτ, ένας γαμπρός παντρεύεται… ένα κλιματιστικό SENDO.
Η γκροτέσκα και μονοσήμαντη ιδέα υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη που έχει το αγοραστικό κοινό στα κλιματιστικά SENDO αφού αυτά έρχονται με «προίκα» ένα πλήρες after sales service και κυρίως την εγγύηση για μια ζωή. Το γενικό μήνυμα της καμπάνιας η οποία «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και internet είναι: «Κλιματιστικό SENDO. Το παντρεύεσαι.»
Tη στρατηγική και το marketing έκανε η FYI Marketing House και την παραγωγή η Central Athens με σκηνοθέτη τον Sherif Francis. Στο ραδιοφωνικό σποτ ακούγονται οι φωνές των Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και Χριστόδουλου Στυλιανού.