Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια SENDO από τη Superfy

Στο σύντομο, χιουμοριστικό σποτ, ένας γαμπρός παντρεύεται… ένα κλιματιστικό

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια των κλιματιστικών SENDO (INTERCOOL HELLAS A.E.).

Στο σύντομο, χιουμοριστικό σποτ, ένας γαμπρός παντρεύεται… ένα κλιματιστικό SENDO.

Η γκροτέσκα και μονοσήμαντη ιδέα υπογραμμίζει την εμπιστοσύνη που έχει το αγοραστικό κοινό στα κλιματιστικά SENDO αφού αυτά έρχονται με «προίκα» ένα πλήρες after sales service και κυρίως την εγγύηση για μια ζωή. Το γενικό μήνυμα της καμπάνιας η οποία «τρέχει» σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, έντυπα και internet είναι: «Κλιματιστικό SENDO. Το παντρεύεσαι.»

Tη στρατηγική και το marketing έκανε η FYI Marketing House και την παραγωγή η Central Athens με σκηνοθέτη τον Sherif Francis. Στο ραδιοφωνικό σποτ ακούγονται οι φωνές των Βασίλη Χαραλαμπόπουλου και Χριστόδουλου Στυλιανού.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

Time Out

Ξεκινάει από την 1η Οκτωβρίου, σπάζοντας το άβατο και αγκαλιάζοντας το γέλιο, με τον Λάμπρο Φισφή να πρωταγωνιστεί