Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Καμπάνια για P&G και Strong Me ενάντια στη γυναικεία κακοποίηση

. Με κεντρικό μήνυμα «Πιο πολλές. Πιο δυνατές»

Tη σύμπραξη της P&G και του Strong Me ενάντια στη γυναικεία κακοποίηση εγκαινιάζει η νέα καμπάνια της Leo Burnett Greece, creative agency του Publicis Groupe, με στόχο την αφύπνιση του κοινού αλλά και τη δωρεάν παροχή ψυχολογικής στήριξης σε επιζώσες γυναικείας κακοποίησης. Με κεντρικό μήνυμα «Πιο πολλές. Πιο δυνατές», η P&G και το Strong Me δείχνουν έμπρακτα τη στήριξή τους στις γυναίκες – επιζώσες κακοποίησης.

Τα περιστατικά και οι καταγγελίες γυναικείας κακοποίησης στην Ελλάδα αυξάνονται όλο και περισσότερο. Για αυτό, η P&G, στα πλαίσια των δράσεων της εταιρικής και κοινωνικής ευθύνης, στηρίζει τις γυναίκες, παρέχοντας – σε συνεργασία με τον ΜΚΟ Strong Me – δωρεάν ψυχολογική υποστήριξη σε επιζώσες κακοποίησης. Από την πλευρά του το Strong Me θέλει να ταξιδέψει σε κάθε γωνιά της χώρας, με σύνθημα «Κάνε τον φόβο σου δύναμη!», για να συσπειρώσει τις γυναίκες, ώστε να αντιμετωπίσουν μαζί τους φόβους τους.

Η ταινία της καμπάνιας δημιουργήθηκε από τη Leo Burnett Greece και την εταιρεία παραγωγής TopCut-Modiano, σε σκηνοθεσία του Κώστα Μαρούδη. Τη φωτογράφιση της καμπάνιας επιμελήθηκε ο Τάσσος Βρεττός.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου