Marketing

Παρελθόν το τμήμα brand marketing του Netflix

To Netflix προχώρησε στις αρχές Μαρτίου στη διάλυση του τμήματος brand marketing.

Οι αλλαγές αυτές έρχονται σε συνέχεια της ανακοίνωσης της αποχώρησης του επικεφαλής του τμήματος marketing Kelly Bennett, μετά από 7 χρόνια συνεργασίας. Ο Bennett θα εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του για ένα μεταβατικό στάδιο, ενώ η πλατφόρμα βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του αντικαταστάτη του.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστός  ο αριθμός των ατόμων που αποτελούσαν το συγκεκριμένο τμήμα, ούτε οι λόγοι που το Netflix προχώρησε στην απόφαση αυτή, ενώ δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση ή κάποια επίσημη δήλωση για το ποιος θα αναλάβει τα συγκεκριμένα καθήκοντα.

Και στο παρελθόν πάντως η πλατφόρμα είχε ακολουθήσει την ίδια τακτική με άλλα τμήματά της καθώς και με ηγετικές ομάδες της χωρίς να έχει δώσει κάποια εξήγηση.

Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι πρόκειται για μια μορφή αναδιοργάνωσης που έρχεται σε συνέχεια της εξαγοράς της Twentieth Century Fox από την Disney, αλλά και της δραστηριοποίησης της Apple στο χώρο του streaming.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version