To Netflix προχώρησε στις αρχές Μαρτίου στη διάλυση του τμήματος brand marketing.
Οι αλλαγές αυτές έρχονται σε συνέχεια της ανακοίνωσης της αποχώρησης του επικεφαλής του τμήματος marketing Kelly Bennett, μετά από 7 χρόνια συνεργασίας. Ο Bennett θα εξακολουθεί να ασκεί τα καθήκοντά του για ένα μεταβατικό στάδιο, ενώ η πλατφόρμα βρίσκεται ήδη σε αναζήτηση του αντικαταστάτη του.
Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστός ο αριθμός των ατόμων που αποτελούσαν το συγκεκριμένο τμήμα, ούτε οι λόγοι που το Netflix προχώρησε στην απόφαση αυτή, ενώ δεν υπάρχει καμία πληροφόρηση ή κάποια επίσημη δήλωση για το ποιος θα αναλάβει τα συγκεκριμένα καθήκοντα.
Και στο παρελθόν πάντως η πλατφόρμα είχε ακολουθήσει την ίδια τακτική με άλλα τμήματά της καθώς και με ηγετικές ομάδες της χωρίς να έχει δώσει κάποια εξήγηση.
Στελέχη της αγοράς εκτιμούν ότι πρόκειται για μια μορφή αναδιοργάνωσης που έρχεται σε συνέχεια της εξαγοράς της Twentieth Century Fox από την Disney, αλλά και της δραστηριοποίησης της Apple στο χώρο του streaming.