H αξία των διαφημιστικών εσόδων της Amazon θα εκτιναχθεί στα 116 δισ. ευρώ, σύμφωνα με τον Martin Sorrell, ιδιοκτήτη της εταιρείας S4 Capital και ιδρυτή του ομίλου WWP, ο οποίος πάντως δεν ξεκαθάρισε τον χρονικό ορίζοντα που η Amazon θα «πιάσει» αυτό το νούμερο.
Πρόκειται για ένα ποσό σχεδόν διπλάσιο από το αντίστοιχο των διαφημιστικών εσόδων του Facebook και χαμηλότερο από αυτό της Google, που φτάνει τα 146 δισ. ευρώ.
Μέχρι στιγμής, τα διαφημιστικά έσοδα της Amazon φτάνουν τα 10,6 δισ. ευρώ και όπως επισημαίνει ο κ. Sorrell, η αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών θα προσελκύσει ακόμα μεγαλύτερη διαφήμιση στην πλατφόρμα, καθώς το 55% όσων αναζητούν ένα προϊόν ψάχνουν πρώτα στο Amazon.
Ο Sorrell μίλησε, επίσης, και για τον προβληματισμό των διαφημιστών για τους τρόπους που οι ψηφιακές πλατφόρμες «χτίζουν τοίχους», χαρακτηρίζοντας «επίφοβους» πέντε: Google, Facebook, Amazon και τις κινεζικές Tencent and Alibaba.
Συμπληρώνοντας ότι πρόσφατα οι «επίφοβοι» πέντε έκαναν σαφές ότι ανησυχούν πολύ για τα data τους, καθώς οι χρήστες επιθυμούν να πάρουν πίσω τον έλεγχο των προσωπικών τους δεδομένων.