H καμπάνια του PANTENE #HairHasNoGender συνεχίζεται για 2η χρονιά με νέο τηλεοπτικό που δημιούργησε η Grey Athens.
Σε σχετική έρευνα* που έγινε προέκυψε ότι το 53% των ΛΟΑΤΚΙ+ ατόμων αισθάνονται την ανάγκη να κρύβουν την ταυτότητά τους στη δουλειά, γεγονός που οδήγησε το Pantene να συνεχίσει και για δεύτερη χρονιά την καμπάνια #HairHasNoGender. Η νέα καμπάνια επικεντρώνεται τόσο στη δύναμη που έχουν τα μαλλιά στο να εκφράζουν την ταυτότητα του κάθε ανθρώπου, όσο και στο πόσο σημαντική είναι η υποστήριξη όλων για να μπορούν οι άνθρωποι να αυτοεκφράζονται όπως αυτοί επιθυμούν στο εργασιακό τους περιβάλλον. Ο βασικός σκοπός του PANTENE είναι να δημιουργήσει περισσότερους σύμμαχους της κοινότητας, παρέχοντας ασφαλείς εργασιακούς χώρους σε όσους δεν τους έχουν και να δώσουν περισσότερες Great Hair Days σε όλους τους ανθρώπους.
Στη νέα καμπάνια του PANTENE Hair Has No Gender 2 συναντούμε 4 άτομα που ανήκουν στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα και μοιράζονται τις προσωπικές τους ιστορίες από τον εργασιακό τους χώρο, τονίζοντας τη σημασία της αυτοέκφρασης και της δύναμης των μαλλιών σε αυτό το ταξίδι.
Το #HairHasNoGender που στέκεται υπερήφανα και έμπρακτα δίπλα στην Ελληνική ΛΟΑΤΚΙ+ Κοινότητα στον εργασιακό χώρο, το PANTENE συνεχίζει να χορηγεί την επαναλειτουργία της Γραμμής Ψυχολογικής Στήριξης 11528- ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ για ΛΟΑΤΚΙ+ άτομα, τις οικογένειές τους, γονείς και εκπαιδευτικούς.
H καμπάνια αναπτύσσεται σε όλα τα μέσα, ξεκινώντας από την τηλεόραση και τα SoMe ενώ θα ακολουθήσει ευρύτερο πλάνο επικοινωνίας.
Την παραγωγή της ταινίας έκανε η Stefi Productions με σκηνοθέτες Βιολέτα Τσέλη και Μανώλης Μαυρής.’
Oμάδα Grey
Creative Director: Μάρω Παναγιωτακοπούλου
Art Director Δημήτρης Γεωργιάδης
Group Account Director Εύα Βικονοπούλου
Account Director Σοφία Σαγανά
Account Manager Βαρβάρα Καλογήρου
PR Business Unit Director Όλγα Καλλινικίδη
PR Account ManagerΚερασία Ζακζάγκη