Αυτή είναι η αξία στην οποία βασίζεται η νέα καμπάνια που δημιούργησε η The Newtons Laboratory μαζί με την ΧΗΤΟΣ ΑΒΕΕ για το Ζαγόρι. Μια καμπάνια που δεν εστιάζει στο ίδιο το brand, αλλά στο νερό ως αγαθό και σε όσα αυτό πρεσβεύει.
Η επικοινωνία μιλά για το νερό που μας σέβεται όλους το ίδιο, που δεν κάνει διακρίσεις, που σε κάθε του σταγόνα κουβαλά τη σοφία εκατομμυρίων χρόνων, που μας βλέπει όλους ίσους και διάφανους.
Γιατί το νερό είναι το πιο δημοκρατικό αγαθό και ως τέτοιο οφείλουμε να το δούμε. Έτσι ώστε όλοι, σε κάθε μήκος και πλάτος της γης, σε κάθε παρελθόν, παρόν και μέλλον, να έχουμε πρόσβαση με κάποιο τρόπο σε αυτό.
Η παραπάνω αξία έρχεται να πάρει σάρκα και οστά σε στιγμές καθημερινών ανθρώπων από κάθε ηλικία, κοινωνική κατάσταση, φύλο και καταγωγή, που μοιράζονται με τη σειρά τους τη δική τους αφιλτράριστη αλήθεια.
Η σκηνοθετική ματιά των Danny & Loco, σε παραγωγή της Stefi Productions παντρεύει street casting με ηθοποιούς και δημιουργεί ένα μανιφέστο, που ντύνεται μουσικά με ελληνικές νότες από τον Νίκο Πορτοκάλογλου και μιλά για όλα όσα σημαίνει το νερό για τον άνθρωπο και ο άνθρωπος για το νερό. Και σε αυτό τον τόπο το νερό το λέμε Ζαγόρι.