Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Νέα καμπάνια για το Mӧller’s Total από την New Age

To Mӧller’s Total είναι το νέο προϊόν από την οικογένεια των εξαιρετικών και πλέον δημοφιλών  συμπληρωμάτων διατροφής Mӧller’s, το οποίο κάνει δυναμική είσοδο το 2019 για να πετύχει Ολική Υποστήριξη Σώματος και Πνεύματος.

Για το σκοπό αυτό, η Νew Age και η Apollonian Nutritionσυνεχίζοντας την επιτυχημένη συνεργασία τους, λανσάρουν νέα διαφημιστική καμπάνια, με πρωταγωνιστές τους Γιώργο Κοτανίδη και Βασίλη Μαυρογεωργίου. Μέσα σε έναν ωραίο αθλητικό χώρο, οι δύο εξαιρετικοί πρωταγωνιστές μας, δίνουν στον θεατή όλα τα πλεονεκτήματα ενός νέου προϊόντος, με την ποιοτική υπογραφή του Mӧller’s.

Το Mӧller’s Total μιλάει πια στην γλώσσα σύγχρονων, δραστήριων ανθρώπων που δεν έχουν ηλικιακά όρια και θα επιλέξουν για τον εαυτό τους αλλά και για τους φίλους και την οικογένεια, ένα συμπλήρωμα διατροφής που θα κάνει καλό στον οργανισμό τους ολοκληρωτικά.

Η παραγωγή των τηλεοπτικών spot έγινε από την WcaProductions σε σκηνοθεσία Γιώργου  Γκικαπέππα, για λογαριασμό της New Age και βρίσκεται ήδη στον “αέρα” από την 1η Μαρτίου  με την πρώτη ταινία….για αρχή.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;