Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Mythos: Παρουσίασε τη νέα της καμπάνια… που μας χωράει ΟΛΟΥΣ

Στο νέο τηλεοπτικό, το αγαπημένο και απόλυτα νεανικό brand κάνει ακόμη ένα βήμα, χτίζοντας στην περσινή επικοινωνία, δίνει φέτος φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες

Ο Mythos ξεκίνησε δυναμικά τη σεζόν με ένα party, όπου γιόρτασε το λανσάρισμα της νέας επικοινωνιακής του καμπάνιας, με τίτλο «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!». Στον πλήρως προσβάσιμο χώρο, «Άτρακτος», εκπρόσωποι των media και συνεργάτες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σε πρώτη προβολή τη νέα τηλεοπτική καμπάνια, να γνωρίσουν από κοντά τους πρωταγωνιστές της και να εκτεθούν σε fun βιωματικές εμπειρίες, απολαμβάνοντας βέβαια παγωμένες μπύρες Mythos!

Στο νέο τηλεοπτικό, το αγαπημένο και απόλυτα νεανικό brand κάνει ακόμη ένα βήμα, χτίζοντας στην περσινή επικοινωνία, δίνει φέτος φωνή στις «είμαι δίπλα σου» ιστορίες. Ιστορίες ανθρώπων, που έχουν καταφέρει μέσα από τη δράση και την προσωπικότητά τους να σπάσουν τα στερεότυπα, να ξεχωρίσουν στον κλάδο τους και κυρίως να εμπνεύσουν, γιατί έχουν συνειδητά επιλέξει να δώσουν κάτι από τον εαυτό τους για να είναι δίπλα στους άλλους!

Συγκεκριμένα, οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας είναι οι:

–       Κατερίνα Βρανά, η πρώτη “sitting down” stand-up comedian

–       Cool Crips, ο Γρηγόρης και ο Σπύρος, που προσεγγίζουν το θέμα της αναπηρίας με έναν fun και αισιόδοξο τρόπο

–       Electric Mama, η πρώτη Αθηναία που σπάει το αντρικό άβατο του τατουάζ

–       Αλεξία Κούβελα, το μοντέλο που ίδρυσε το πρώτο plus size πρακτορείο μοντέλων

–       WLG Female Stars, η πρώτη γυναικεία ομάδα gaming

–       Same84, ο artist που δημιουργεί graffiti που αλλάζουν τον κόσμο

–       Νεκτάριος Παπαζαχαριάς, ο μπαμπάς της τεράστιας οικογένειας του Athens Happy House, όπου φιλοξενούνται ταλαιπωρημένα ζώα από την Ελλάδα και το εξωτερικό, περιθάλπονται και δίδονται προς υιοθεσία

Για τη δημιουργία της καμπάνιας, τόσο η ομάδα του Μύθου όσο και το σύνολο των συνεργατών επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα, έπειτα από πολύμηνο σχεδιασμό και οργάνωση, δούλεψαν από κοινού με ειδικούς, με στόχο να διασφαλιστεί ότι όλες οι σχετικές δράσεις του brand είναι πλήρως προσβάσιμες, χωρίς να αποκλείουν καμία κοινωνική ομάδα. Για αυτό, ο Mythos συνεργάστηκε με τον Σ.Κ.Ε.Π. (Σύνδεσμος Κοινωνικής Ευθύνης για Παιδιά και Νέους), και την Black Light, προκειμένου να ενημερωθούν και να εκπαιδευτούν όλοι οι εμπλεκόμενοι, σχετικά με τον τρόπο επικοινωνίας και τα εργαλεία που θα έπρεπε να αξιοποιηθούν, ώστε να διασφαλιστεί ο συμπεριληπτικός χαρακτήρας της καμπάνιας, σε όλες τις εκφάνσεις.

Είναι η πρώτη φορά που το brand μιλά ανοιχτά για το θέμα και τη σημασία της συμπερίληψης, κάτι το οποίο αντικατοπτρίζεται και στο κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας, «Παντού υπάρχει ένα είμαι δίπλα σου!». Έχοντας θέσει αυτόν τον στόχο, ο Mythos διευρύνει τη στρατηγική επικοινωνία του και αναλύει σε βάθος το θέμα της συμπερίληψης, συνδέοντας το στενά με την τόσο απλή και καθημερινή έννοια της χαράς. Επειδή, λοιπόν, η χαρά «αποκλείεται να αποκλείσει κάποιον», η ομάδα του brand θέλει να πιστεύει ότι η πρωτοβουλία αυτή θα αποτελέσει ένα σημαντικό βήμα προς μια γενικότερη αλλαγή στον τρόπο επικοινωνίας και αντίληψης, λαμβάνοντας υπόψη τις διαφορετικές ανάγκες που μπορεί να έχει ο κάθε συμπολίτης μας.

Και το party δεν σταματά εδώ! Ο Mythos έχει προγραμματίσει και μια σειρά από events (meet-ups) που θα πραγματοποιηθούν για το κοινό, δίνοντας την ευκαιρία γνωριμίας με τους πρωταγωνιστές της καμπάνιας  και συμμετοχής σε fun δραστηριότητες, απολαμβάνοντας παγωμένες μπύρες Mythos!

Συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν στον πλήρως προσβάσιμο χώρο «Άτρακτο» (Μαραθωνομάχων 8, Αθήνα 104 41):

–       Πέμπτη 25 Μαΐου, στις 18:00, με την Κατερίνα Βρανά και τους Cool Crips

–       Πέμπτη 1 Ιουνίου, στις 18:00, με τη Electric Mama και την Αλεξία Κούβελα, hosted by Κατερίνα Βρανά

–       Πέμπτη 8 Ιουνίου, στις 18:00, με ένα ιδιαίτερο adoption day, από το Athens Happy House

–       Πέμπτη 15 Ιουνίου, στις 18:00, με τον Same84 και τις WLG Female Stars hosted by Κατερίνα Βρανά

Τέλος, στο πλαίσιο της καμπάνιας, το site του brand θα γίνει fully προσβάσιμο, ενώ έχει ήδη εμπλουτιστεί με το επίσημο manifesto, τη full προσβάσιμη ταινία, την παρουσίαση των πρωταγωνιστών με λεπτομέρειες από τη ζωή και τη δράση τους, το πρόγραμμα για τα meet-ups με υλικό από κάθε event, καθώς επίσης και τα μελλοντικά projects του Μύθου, στο πλαίσιο της προσβασιμότητας.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου