Marketing

HELL ENERGY: Αέρας ανανέωσης με νέα τηλεοπτική καμπάνια

6 μήνες σχεδιασμού και προετοιμασίας, ένα συνεργείο 100 ατόμων, περισσότεροι από 100 κομπάρσοι, 20 ηθοποιοί, 3 ημέρες γυρισμάτων, 4 ιστορίες, 5 εβδομάδες post-production.

Νέα εποχή για τη HELL ENERGY: μετά τον Bruce Willis, τον σπουδαιότερο ηθοποιό ταινιών δράσης στον κόσμο, τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην επόμενη διαφημιστική καμπάνια της κορυφαίας μάρκας ενεργειακών ποτών* αναλαμβάνουν οι καθημερινοί ήρωες που ζουν δίπλα μας. Στο νέο τηλεοπτικό σποτ, θα ταυτιστούμε με τους πρωταγωνιστές και με καταστάσεις στις οποίες χρειαζόμαστε μια μικρή ώθηση για να τα καταφέρουμε.

6 μήνες σχεδιασμού και προετοιμασίας, ένα συνεργείο 100 ατόμων, περισσότεροι από 100 κομπάρσοι, 20 ηθοποιοί, 3 ημέρες γυρισμάτων, 4 ιστορίες, 5 εβδομάδες post-production. Αυτό είναι, με λίγα λόγια, το νέο τηλεοπτικό σποτ της HELL ENERGY. Το σποτ έχει ήδη ξεκινήσει να προβάλλεται σε όλες τις χώρες που κυκλοφορεί το προϊόν.

Στη νέα τηλεοπτική καμπάνια παρουσιάζονται οι προκλήσεις που βιώνουν τέσσερις ανεξάρτητοι χαρακτήρες καθημερινά και που συχνά δεν επιτυγχάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα με την πρώτη προσπάθεια. Είναι φυσικό κάποια στιγμή να χάνεις τις δυνάμεις σου ή να νιώθεις ότι έχεις φτάσει σε ένα τέλμα, ειδικά όταν πρόκειται για μια σημαντική στιγμή της ζωής σου. Όπως όμως αναφέρει και το διαφημιστικό σποτ, μην κοιτάζετε πίσω, γιατί έχετε τη δύναμη μέσα σας και το μόνο που χρειάζεστε είναι να πιστέψετε στον εαυτό σας!

“Τα τελευταία πέντε χρόνια, χτίσαμε την επικοινωνία της HELL ENERGY γύρω από τον Bruce Willis. Κατά τη διάρκεια αυτής της μισής δεκαετίας, όχι μόνο το brand, αλλά και γενικότερα η κατηγορία των ενεργειακών ποτών έχει αναπτυχθεί πάρα πολύ σε διεθνές επίπεδο. Εξετάζοντας τις καταναλωτικές συνήθειες, τα ποτά αυτά δεν θεωρούνται πλέον λειτουργικά προϊόντα, αλλά καθημερινά είδη πρώτης ανάγκης. Παρόλο που ο Bruce θα παραμείνει πάντα μια εμβληματική φιγούρα στην ιστορία μας, ήρθε η στιγμή να ανοίξουμε ένα νέο κεφάλαιο στην επικοινωνία του brand. Μετά λοιπόν από έναν τέτοιο θρύλο, οι ήρωες της καθημερινότητας παίρνουν δικαιωματικά την σκυτάλη. Δεν είναι απαραίτητο να σώσουν τον κόσμο, αλλά χρειάζονται ένα επιπλέον κίνητρο στη ζωή τους για να ξεπεράσουν τις δυσκολίες, μικρές ή μεγάλες”, δήλωσε ο Márton Vecsei, Leader της HELL ENERGY.

Το διαφημιστικό σποτ προβάλλεται και με διάρκεια μεγαλύτερη του 1 λεπτού σε ορισμένες από τις κορυφαίες χώρες που κυκλοφορούν τα προϊόντα της HELL (π.χ. Ουγγαρία, Ελλάδα, Ρουμανία, Βουλγαρία), ενώ το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων προβάλλει τα ενεργειακά ποτά HELL ENERGY σε περισσότερες από 50 χώρες.

Το νέο δημιουργικό concept του brand θα προβάλλεται σε τηλεόραση, μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διαφημιστικές πινακίδες και στα σημεία πώλησης κατά τη διάρκεια του 2023.

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version