Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Communication Factory: Anime τηλεοπτική καμπάνια για τα Φροντιστήρια Πουκαμισά

To concept βασίζεται στην εικονοποίηση του φόβου που βιώνουν οι μαθητές για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Ο Όμιλος Φροντιστηρίων Πουκαμισά επιλέγει anime για τη νέα τηλεοπτική του Καμπάνια την οποία υπογράφει η Communication Factory.

To concept βασίζεται στην εικονοποίηση του φόβου που βιώνουν οι μαθητές για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις μέσω ενός «τέρατος», του Πανελλέοντα. Ο Πανελλέοντας, το φοβερό λιοντάρι των Πανελλαδικών, τρομοκρατεί πλήθος μαθητών μέσα στο Σύνταγμα. Εκτός από τον πρωταγωνιστή που έχει τον «τρόπο» να τον δαμάσει. Μετά την εξημέρωση του Πανελλέοντα προχωρούν συμφιλιωμένοι μαζί προς το δρόμο της επιτυχίας.

Η ταινία κλείνει με το tagline «Ο δικός σου τρόπος να νικάς».

Η Creative Director, Καρμέλα Οικονομοπούλου, είπε σχετικά: «Η έμπνευση για το συγκεκριμένο concept ήρθε από την ανάγκη να μιλήσουμε με τη γλώσσα της αλήθειας. Nα ‘οπτικοποιήσουμε’ το συναίσθημα του φόβου και του άγχους που αισθάνονται οι μαθητές για τις Πανελλαδικές, με πρωτότυπο και αφηγηματικό τρόπο. Με μαρβελική προσέγγιση, με έναν υπερήρωα: Τον ατρόμητο μαθητή, τον καθένα που θα υπερκεράσει τους φόβους του και θα εμπιστευτεί τον εαυτό του. Έτσι αποφασίσαμε ότι το συγκεκριμένο storytelling μπορεί να υπηρετηθεί άψογα με το Japanese Αnime. To creative challenge ήταν μεγάλο, αντίστοιχο με τον ενθουσιασμό μας! Δεν θα είχαμε τόσο άρτιο αποτέλεσμα χωρίς το πολύτιμο Art Direction του Creative, Nτίνου Ζώτου, τον Αrt Director Κώστα Φουτρή με άποψη και βαθιά γνώση επί του αντικειμένου και φυσικά την ομάδα Correct Creative Productions που έβαλε κίνηση, ήχο και …ψυχή».

Η Καρμέλα Οικονομοπούλου συμπλήρωσε ότι: «Ο κ. Πουκαμισάς, αγκάλιασε ένθερμα το concept και την πρόκληση, καθώς έχει άποψη για τα ψηφιακά δρώμενα, είναι γνώστης της ψυχολογίας των μαθητών και έχει πραγματικό όραμα για το μέλλον της εκπαίδευσης. Καλοτάξιδη η Νέα Καμπάνια!»

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου