Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Lidl Ελλάς: Νέα καμπάνια αφιερωμένη στην αξία της φρεσκάδας

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τέσσερις ταινίες

Η Lidl Ελλάς γνωρίζει πως η φρεσκάδα είναι ο καθρέφτης της ποιότητας, έχει προέλευση, χρώμα και γεύση και βρίσκεται πίσω από κάθε προϊόν για να κάνει τη ζωή μας καλύτερη.

Για αυτό και επιθυμεί να το υπενθυμίσει στους καταναλωτές της μέσα από τη νέα της καμπάνια με τίτλο «Η φρεσκάδα δεν είναι απλό πράγμα».

Με προσήλωση στην ποιοτική της δέσμευση να προσφέρει καθημερινά τα πιο φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα στους πελάτες της, η Lidl Ελλάς γνωρίζει καλά, πως πίσω από́ ένα αχνιστό́ ψωμί, ένα φρέσκο φρούτο, ένα λαχανικό́ και ένα γευστικό́ τυρί, κρύβεται ένας αξιόπιστος παραγωγός, αυστηροί έλεγχοι ποιότητας και ασφάλειας, αγνά́ υλικά́ και καθημερινοί έλεγχοι φρεσκάδας.

Προσφέροντας καθημερινά όλα όσα κάνουν τη ζωή καλύτερη και πιο απολαυστική, η Lidl Ελλάς μέσα από μία πλούσια, υπεύθυνη και προσεκτικά́ επιλεγμένη γκάμα προϊόντων, συμβάλλει στην υψηλή ποιότητα ζωής των πελατών και των οικογενειών τους. Μέσα από συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, αλλά και με σύγχρονες μεθόδους φιλικές προς το περιβάλλον, η Lidl Ελλάς προσφέρει μια πλούσια και προσεκτικά επιλεγμένη γκάμα από φρέσκα και ποιοτικά προϊόντα, που τηρούν τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και ασφάλειας με αυστηρούς και συστηματικούς ελέγχους.

Η νέα καμπάνια αποτελείται από τέσσερις ταινίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα σε διαφορετικές κατηγορίες προϊόντων (φρούτα, λαχανικά, γαλακτοκομικά και φρεσκοψημένα αρτοσκευάσματα από τον Φούρνο των Lidl), καθώς και τους ανθρώπους με πάθος για το ολόφρεσκο μέσα από μια «φρέσκια» και λαχταριστή σκηνοθετική προσέγγιση.

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου