Νέες εκτιμήσεις, που δημοσιεύει το drum.com, τοποθετούν το μερίδιο του digital στο 25% της συνολικής παγκόσμιας διαφημιστικής επένδυσης. Πρόκειται για ποσοστό πολύ μικρότερο από το 50% που είχε αρχικά προβλεφθεί και έχει προκαλέσει προβληματισμό.
Τα στοιχεία αυτά τα οποία επεξεργάστηκε ο Brian Nowak, ο οποίος είναι αναλυτής της Morgan Stanley, υπογραμμίζουν τη διαφορά ανάμεσα στις προβλέψεις και την πραγματικότητα. Ο λόγος που οι αριθμοί έπεσαν τόσο έξω από τις αρχικές εκτιμήσεις, σύμφωνα με τον Nowak, έχουν να κάνουν με πολλούς παράγοντες, ενώ όλοι δείχνουν να ενισχύουν την ηγετική θέση που κατέχουν στο κομμάτι του digital το Facebook και η Google, δύο πλατφόρμες που απορροφούν τη μερίδα του λέοντος. Μεταξύ αυτού του διπόλου υπολογίζεται πως κατευθύνεται το 80% της διαδικτυακής διαφημιστικής ανάπτυξης, αφήνοντας πολύ λίγα στον ανταγωνισμό.
Υπάρχουν, όμως, και παίκτες όπως η Amazon και η Snap, που διεκδικούν το δικό τους μερίδιο από τη διαφημιστική πίτα. Και αν η περίπτωση της Amazon είναι γνωστή, αναφοράς χρήζει η Snap, που επωφελήθηκε από την εισαγωγή των διαφημίσεων που βρίσκονται μέσα στις εφαρμογές που ενσωματώνει
και οι οποίες βοήθησαν την πλατφόρμα που έχει 186 εκατομμύρια ενεργούς καθημερινούς χρήστες να είναι εξαιρετικά επικερδής.