Η νέα επικοινωνία της Ogilvy με αφορμή τα 30 χρόνια λειτουργίας του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, υπενθυμίζει στους ανθρώπους τη σημασία που έχει ο καθημερινός τρόπος ζωής για την υγεία της καρδιάς.
Για τη δημιουργία της κύριας ταινίας της καμπάνιας χρειάστηκε ένας… «Χωρισμός», με πρωταγωνιστή έναν άνδρα που παρουσιάζει όλα τα «συμπτώματα» μιας ραγισμένης καρδιάς. Ωστόσο, στο τέλος κάνει τον θεατή να αναρωτηθεί για το κατά πόσο η καρδιά πονάει λόγω ενός κακού χωρισμού ή των κακών καθημερινών συνηθειών…
Η καμπάνια συμπληρώνεται από ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρίσεις και outdoors που με βασικό μήνυμα το «Καλή καρδιά» παρουσιάζουν μικρές αναποδιές της καθημερινότητας που όμως κάνουν μεγάλο καλό στην καρδιά.
Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε η φωτογράφος Δανάη Ίσαρη.