Marketing

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο

Για τη δημιουργία της κύριας ταινίας της καμπάνιας χρειάστηκε ένας… «Χωρισμός», με πρωταγωνιστή έναν άνδρα που παρουσιάζει όλα τα «συμπτώματα» μιας ραγισμένης καρδιάς.

Η νέα επικοινωνία της Ogilvy με αφορμή τα 30 χρόνια λειτουργίας του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, υπενθυμίζει στους ανθρώπους τη σημασία που έχει ο καθημερινός τρόπος ζωής για την υγεία της καρδιάς.

Για τη δημιουργία της κύριας ταινίας της καμπάνιας χρειάστηκε ένας… «Χωρισμός», με πρωταγωνιστή έναν άνδρα που παρουσιάζει όλα τα «συμπτώματα» μιας ραγισμένης καρδιάς. Ωστόσο, στο τέλος κάνει τον θεατή να αναρωτηθεί για το κατά πόσο η καρδιά πονάει λόγω ενός κακού χωρισμού ή των κακών καθημερινών συνηθειών…

Η καμπάνια συμπληρώνεται από ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρίσεις και outdoors που με βασικό μήνυμα το «Καλή καρδιά» παρουσιάζουν μικρές αναποδιές της καθημερινότητας που όμως κάνουν μεγάλο καλό στην καρδιά.

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε η φωτογράφος Δανάη Ίσαρη.

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version