Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Ogilvy: Νέα επικοινωνία για το Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο

Για τη δημιουργία της κύριας ταινίας της καμπάνιας χρειάστηκε ένας… «Χωρισμός», με πρωταγωνιστή έναν άνδρα που παρουσιάζει όλα τα «συμπτώματα» μιας ραγισμένης καρδιάς.

Η νέα επικοινωνία της Ogilvy με αφορμή τα 30 χρόνια λειτουργίας του Ωνασείου Καρδιοχειρουργικού Κέντρου, υπενθυμίζει στους ανθρώπους τη σημασία που έχει ο καθημερινός τρόπος ζωής για την υγεία της καρδιάς.

Για τη δημιουργία της κύριας ταινίας της καμπάνιας χρειάστηκε ένας… «Χωρισμός», με πρωταγωνιστή έναν άνδρα που παρουσιάζει όλα τα «συμπτώματα» μιας ραγισμένης καρδιάς. Ωστόσο, στο τέλος κάνει τον θεατή να αναρωτηθεί για το κατά πόσο η καρδιά πονάει λόγω ενός κακού χωρισμού ή των κακών καθημερινών συνηθειών…

Η καμπάνια συμπληρώνεται από ραδιοφωνικό σποτ, καταχωρίσεις και outdoors που με βασικό μήνυμα το «Καλή καρδιά» παρουσιάζουν μικρές αναποδιές της καθημερινότητας που όμως κάνουν μεγάλο καλό στην καρδιά.

Την παραγωγή επιμελήθηκε η Foss Productions, με σκηνοθέτη τον Πάνο Κορώνη και τη φωτογράφιση πραγματοποίησε η φωτογράφος Δανάη Ίσαρη.

 

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου