Η Aegean, με το service της και τη συνολική ταξιδιωτική εμπειρία που προσφέρει, έχει συνηθίσει τους επιβάτες της σε παραπάνω. Και τώρα που το νέο της Economy Class menu έχει ακόμα περισσότερες επιλογές, τους συνηθίζει σε ακόμα παραπάνω. Τόσο μάλιστα, που αναζητούν αντίστοιχη φροντίδα και επιλογές ακόμα και στην καθημερινότητά τους. Όπως συμβαίνει στις 3 ταινίες που δημιούργησε η Ogilvy για την Aegean, όπου βλέπουμε επιβάτες να κάνουν αγαπημένα τους πρόσωπα να απορούν με την αντίδρασή τους όταν τους προσφέρουν μία μόνο επιλογή. Είναι αυτό το διαζευκτικό «ή» που έχουν μάθει να ακούνε από το προσωπικό της Aegean … που τους ακολουθεί!
Οι ταινίες είναι παραγωγή της Picky Productions και σε σκηνοθεσία του Χρήστου Κανάκη.