Marketing

Στη The Hand η ελληνική εταιρεία Simoun

Η ελληνική εταιρεία προϊόντων αποτρίχωσης Simoun ανέθεσε στη The Hand, τη συνολική επικοινωνία και διαφήμιση, όπως αυτή θα υλοποιηθεί στη στρατηγική και τις σχέσεις με τα media, το celebrities endorsement, τη διαφήμιση, το CSR και τις προωθητικές ενέργειες.

Ταυτόχρονα, η The Hand έχει ήδη σχεδιάσει, επιμεληθεί και παράξει το rebranding των προϊόντων δίνοντας ένα νέο, φρέσκο και σύγχρονο αέρα στα προϊόντα της εταιρείας. Η Simoun δραστηριοποιείται από το 1986, καλύπτοντας μια μεγάλη γκάμα αναγκών αποτρίχωσης. Η Νένα Διονυσάτου, Marketing Director των προϊόντων Simoun, τόνισε πως «η Simoun θέλει πάντα να προηγείται σε ιδέες, περιεχόμενο και δράσεις, καλύπτοντας πλήρως τη σύγχρονη γυναίκα με έναν φυσικό τρόπο αποτρίχωσης. Αυτή την επιθυμία έρχεται να την κάνει πραγματικότητα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η The Hand αξιοποιώντας όλα τα κανάλια της διαφήμισης και της επικοινωνίας, κάνοντας τη Simoun ακόμα πιο μεγάλη, περισσότερο αναγκαία στην καθημερινότητα».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version