Η ελληνική εταιρεία προϊόντων αποτρίχωσης Simoun ανέθεσε στη The Hand, τη συνολική επικοινωνία και διαφήμιση, όπως αυτή θα υλοποιηθεί στη στρατηγική και τις σχέσεις με τα media, το celebrities endorsement, τη διαφήμιση, το CSR και τις προωθητικές ενέργειες.
Ταυτόχρονα, η The Hand έχει ήδη σχεδιάσει, επιμεληθεί και παράξει το rebranding των προϊόντων δίνοντας ένα νέο, φρέσκο και σύγχρονο αέρα στα προϊόντα της εταιρείας. Η Simoun δραστηριοποιείται από το 1986, καλύπτοντας μια μεγάλη γκάμα αναγκών αποτρίχωσης. Η Νένα Διονυσάτου, Marketing Director των προϊόντων Simoun, τόνισε πως «η Simoun θέλει πάντα να προηγείται σε ιδέες, περιεχόμενο και δράσεις, καλύπτοντας πλήρως τη σύγχρονη γυναίκα με έναν φυσικό τρόπο αποτρίχωσης. Αυτή την επιθυμία έρχεται να την κάνει πραγματικότητα, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, η The Hand αξιοποιώντας όλα τα κανάλια της διαφήμισης και της επικοινωνίας, κάνοντας τη Simoun ακόμα πιο μεγάλη, περισσότερο αναγκαία στην καθημερινότητα».