Η Pepsi λανσάρει νέο λογότυπο, ενόψει της επετείου των 125 χρόνων της διαδρομής της. Το νέο λογότυπο αντικαθιστά αυτό που χρησιμοποιεί η εταιρεία από το 2008 μέχρι σήμερα και θα παρουσιαστεί επίσημα τον Αύγουστο. Βασικό του στοιχείο είναι το έντονο «PEPSI» στο κέντρο ενός κύκλου και κατά μήκος μιας λευκής λωρίδας που βρίσκεται μεταξύ κόκκινων και μπλε κυμάτων.
Σύμφωνα με την εταιρεία, μοιάζει περισσότερο τολμηρό και «αποπνέει σιγουριά». Οι αλλαγές έχουν σχεδιαστεί όχι μόνο για να ευθυγραμμιστούν καλύτερα με αυτό που είναι οικείο στο κοινό, αλλά και για να επιστήσουν την προσοχή στη γραμμή μηδενικής ζάχαρης της Pepsi – ένα βασικό μέρος του σχεδίου ανάπτυξης της εταιρείας.
Ο στόχος της επανασχεδιασμού του λογοτύπου ήταν να προσδώσει «μεγάλη ενέργεια, αυτοπεποίθηση και τόλμη», δήλωσε ο επικεφαλής σχεδιασμού της PepsiCo, Mauro Porcini, στο USA Today. Η PepsiCo θα λανσάρει το νέο λογότυπο αυτό το φθινόπωρο στις ΗΠΑ και τον Καναδά, ενώ διεθνώς θα κυκλοφορήσει το 2024.
Σημειώνεται πως έχει ληφθεί υπόψη και έρευνα καταναλωτών, η οποία αποκάλυψε μια προτίμηση για τα λογότυπα της Pepsi από τις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Ο chief marketing officer, Todd Kaplan, δήλωσε: «Η πρόκληση ήταν πώς μπορούμε να πάρουμε κάτι που ήταν μέρος της κληρονομιάς και του παρελθόντος μας και να το προβάλουμε στο παρόν και στο μέλλον». Είναι μια πιο τολμηρή αντίληψη των προηγούμενων επαναλήψεων και έχει σχεδιαστεί για χρήση σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα διαδραστικά μέσα.