Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

WPP: Προχώρησε στην εξαγορά της «Obviously»

Η Obviously ιδρύθηκε το 2014 και τώρα έχει γραφεία στη Νέα Υόρκη, στο Σαν Φρανσίσκο και στο Παρίσι

Ο όμιλος επικοινωνίας WPP μόλις μία εβδομάδα μετά την ανακοίνωση της συμφωνίας εξαγοράς του agency Goat, που πρωταγωνιστεί στο influencer marketing, προχώρησε και στην εξαγορά της Obviously, που κινείται στο ίδιο πεδίο.

Η Obviously ιδρύθηκε το 2014 και τώρα έχει γραφεία στη Νέα Υόρκη, στο Σαν Φρανσίσκο και στο Παρίσι. Η WPP δήλωσε ότι η Obviously διαθέτει μια τεχνολογική πλατφόρμα ικανή να προσφέρει σύνθετες καμπάνιες για παγκόσμιους πελάτες όπως οι Google, Ford και Amazon.

H Obviously προσφέρει υπηρεσίες όπως στρατηγική marketing, influencer identification, δημιουργία περιεχομένου, διαχείριση καμπανιών και reporting/analysis. Η ομάδα των περίπου 100 ατόμων της Obviously θα ενταχθεί στο δίκτυο της VMLY&R, επιταχύνοντας την επένδυση της WPP σε data και social media.

Η Mae Karwowski, Co-founder και CEO της Obviously, δήλωσε για την εξαγορά: «Διατηρούμε την ευέλικτη και επιχειρηματική μας κουλτούρα, ενώ επωφελούμαστε από την εμπειρία και το παγκόσμιο μέγεθος της VMLY&R. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα την επιταχυνόμενη ανάπτυξη για όλους».

Ο Jon Cook, διευθύνων σύμβουλος της VMLY&R, πρόσθεσε: «Το να φέρουμε την Obviously στην οικογένεια της VMLY&R είναι μια ξεκάθαρη νίκη, καθώς οι πελάτες απαιτούν πιο έξυπνα δεδομένα και αποτελέσματα στο χώρο του influencer marketing».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου