Στην «μάχη» της επικοινωνίας φαίνεται να έχουν εστιάσει τα επώνυμα brands συσκευασμένου ψωμιού, παράλληλα με την επένδυση σε νέα, καινοτόμα προϊόντα που απαντούν σε πολλαπλές ανάγκες του καταναλωτικού κοινού.
Νέες διαφημιστικές καμπάνιες, celebrity ambassadors, digital ενέργειες και προωθητικές δράσεις έρχονται να υπενθυμίσουν τη διατροφική αξία ενός αγαθού καθημερινής κατανάλωσης όπως το ψωμί του τοστ, αλλά και να προτάξουν την ποικιλία που χαρακτηρίζει πλέον την κατηγορία. Σε rebranding προχώρησε το ψωμί του τοστ Κρις Κρις, λανσάροντας νέες συσκευασίες, νέα προϊόντα και τη φιλοσοφία «Ζυμώνει ό,τι αξίζει».
Συγκεκριμένα, λάνσαρε το πρώτο «Ψωμί για Τοστ» χωρίς προσθήκη ζάχαρης, καθώς και τις «Φέτες Ζωής» χωρίς προσθήκη ζάχαρης και με τις ευεργετικές ιδιότητες του εξαιρετικού παρθένου ελαιολάδου και του φύτρου σταριού. Η νέα φιλοσοφία «Ζυμώνει ό,τι αξίζει» παρουσιάζεται στους καταναλωτές μέσα από μια ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας, με την υπογραφή της attp, σε online και social media, αλλά και σε σημεία πώλησης, με ειδικές προβολές, γευστικές δοκιμές και προωθητικά προγράμματα.
Με τηλεοπτική καμπάνια της McCann Athens λανσαρίστηκε και το ψωμί «Παπαδοπούλου Plus», της Ε.Ι. Παπαδόπουλος ΑΕ. Πρόκειται για ένα νέο σταρένιο ψωμί του τοστ εμπλουτισμένο με σίδηρο, ασβέστιο, βιταμίνη D και φολικό οξύ. Στην επικοινωνία επέλεξε να επενδύσει και η Καραμολέγκος, με νέα διαφημιστική ταινία για το ψωμί του τοστ, δημιουργία της Frank&Fame.
Η ταινία, με πρωταγωνιστές τους τρεις δημοφιλείς chefs Πάνο Ιωαννίδη, Σωτήρη Κοντιζά και Λεωνίδα Κουτσόπουλο, έχει στόχο να αναδείξει και να προβάλλει την υπεροχή του ψωμιού για τοστ Καραμολέγκος, λόγω της παρασκευής του με προζύμι φυσικής ωρίμανσης, παραγωγής Καραμολέγκου. Στην αγορά των αρτοσκευασμάτων εισήλθε και η ΘΕΣγάλα, με το λανσάρισμα ψωμιού για τοστ. Πρόκειται για πολύσπορο ψωμί ολικής άλεσης και σίκαλης, με φυσικό προζύμι, το οποίο πωλείται τα συνεταιριστικά καταστήματα και στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Συνεταιρισμού.