H Google και η PayPal εξακολουθούν να κατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις στην παγκοσμίου κύρους
λίστα της Havas Media με τίτλο «Meaningflul Brands».
Την ίδια στιγμή, ονόματα όπως οι Samsung, Nivea, Ikea και Lego, βρίσκονται εκτός των δέκα πρώτων. Η λίστα περιέχει 1.800 brands και τα αποτελέσματά της στηρίζονται στις γνώμες 350.000 ανθρώπων σε 31 χώρες, οι οποίοι αξιολόγησαν τον αντίκτυπό τους στην ποιότητα ζωής, λαμβάνοντας υπόψη τη λειτουργικότητα των προϊόντων και την επίδραση που έχουν στον κόσμο και τους καταναλωτές. H Mercedes-Benz ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη, φτάνοντας στην τρίτη θέση, ενώ μεγάλες αλλαγές καταγράφηκαν στο δεύτερο μισό της λίστας.
Η Johnson & Johnson βρέθηκε στην έκτη θέση, ενώ η Gillette από την 26η στην έβδομη, ακολουθούμενη
από την BMW. Η Microsoft και η Danone βρίσκονται στην 9η και 10η θέση, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με την έρευνα, δεν θα πείραζε τους καταναλωτές αν το 77% των brands εξαφανιζόταν. Πρόκειται για το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει καταγραφεί από το 2008, όταν ξεκίνησε η έρευνα.