Marketing

Η Diageo λανσάρει το «Learning For Life» στην Ελλάδα

Η Diageo υλοποιεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα την πρωτοβουλία «Learning For Life», σε συνεργασία με την Ανθρωπιστική Οργάνωση PRAKSΙS. Στόχος της πρωτοβουλίας είναι να βοηθήσει τους νέους να ενταχθούν στην αγορά εργασίας και συγκεκριμένα στους κλάδους Τουρισμού και Ψυχαγωγίας, μέσω της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης των δεξιοτήτων τους. To Learning For Life, το οποίο παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα σε ειδική εκδήλωση, υλοποιείται στο πλαίσιο των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Diageo και τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αθηναίων.

Ξεκίνησε πιλοτικά στις 18 Φεβρουάριου, θα έχει διάρκεια 7 εβδομάδων, απευθύνεται σε νέους ηλικίας 18-35 ετών που ανήκουν σε εργασιακά ευάλωτες ομάδες και περιλαμβάνει δύο στάδια: βασική εκπαίδευση και πρακτική άσκηση. Tη βασική εκπαίδευση και εξειδίκευση των νέων στο bartending και τον καφέ έχει αναλάβει, σε συνεργασία με την Diageo, το κέντρο διά βίου μάθησης Bar Academy.

Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία και το Κτήμα Κοκοτού θα προσφέρουν στους συμμετέχοντες γνώσεις και βιωματική εκπαίδευση σε θέματα μπίρας και κρασιού αντίστοιχα, ενώ η πρακτική άσκηση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με τους: όμιλος Momentum, Zambri, Lagonissi Grand Resort και Grecotel. To Learning For Life κατέχει σημαντική θέση στις δράσεις ΕΚΕ της Diageo σε παγκόσμιο επίπεδο.

Ξεκίνησε το 2008 από τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική και πλέον έχει αναπτυχθεί σε πάνω από 40 χώρες. Το πρόγραμμα παρουσίασε η Αναστασία Αγγελή, Υπεύθυνη Εταιρικών Σχέσεων της Diageo, η οποία στάθηκε στις αξίες διαφάνεια, ακεραιότητα, εμπιστοσύνη και σεβασμός, συμπληρώνοντας ότι από μόνα τους δεν είναι αρκετά, καθώς «η ευημερία των ανθρώπων μας συνδέεται με την ευημερία της κοινωνίας».

Επιπλέον, αναφέρθηκε στη στρατηγική «Diageo and society» και τους πυλώνες της, την Υπεύθυνη Κατανάλωση, το Learning for Life και το Περιβάλλον. Από την πλευρά της, η Πηνελόπη Κούρκαφα, Γενική Διευθύντρια της Diageo Ελλάδας και Ιταλίας, ανέφερε: «Το πρόγραμμα αυτό απαντά στο μεγάλο πρόβλημα της Ελλάδας που είναι η ανεργία, αλλά επίσης αξιοποιεί το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της χώρας που είναι ο τουρισμός και έχει στόχο να παρέχει γνώση σε νέους ώστε να αναπτυχθεί η φήμη της Ελλάδας με υψηλά στάνταρ ψυχαγωγίας».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

Time Out

Το μυροβόλο περιβόλι και η ιστορική έπαυλη πλημμύρισαν από κόσμο που άκουσε με αίσθημα μεγάλης  συγκίνησης  τα όσα ειπωθήκαν από τους εκλεκτούς προσκεκλημένους ομιλητές ...

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ | ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ | ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ

ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η αναδημοσίευση, η αναπαραγωγή, ολική, μερική ή περιληπτική ή κατά παράφραση ή διασκευή-απόδοση του περιεχομένου του ιστοτόπου, με οποιονδήποτε τρόπο, μηχανικό, ηλεκτρονικό, φωτοτυπικό, ηχογράφησης ή άλλου, χωρίς προηγούμενη γραπτή άδεια του εκδότη. Νόμος 2121/1993 και κανόνες Διεθνούς Δικαίου που ισχύουν στην Ελλάδα.

Copyright © 2023 Media.gr - Ταχ. Διεύθυνση: Λεωφόρος Ανδρέα Συγγρού 188, 17671, Καλλιθέα Αττικής, Τηλ: 2111091100
Μέλος του

Exit mobile version