Connect with us

Hi, what are you looking for?

Marketing

Finalists στα Ermis Awards με «ανατροπές»

Δημοσιεύθηκαν στο mobile app των Ermis Awards τα shortlists της φετινής διοργάνωσης. Μια πρώτη ματιά δείχνει ενδιαφέροντα στοιχεία, όπως για παράδειγμα την πλήρη απουσία έργων σε κάποιες κατηγορίες των Ermis Ad: «Χρηματοοικονομικές Υπηρεσίες/Τουρισμός/Συγκοινωνίες» της ενότητας Εκστρατείες, «Ομορφιά/Υγιεινή/Ένδυση/Υπόδηση/Αξεσουάρ και σχετικά καταστήματα/Υπηρεσίες» στις ενότητες Καταχωρίσεις και Διαφημιστικές Ταινίες, «Τυχερά Παιχνίδια/Πολιτισμός/Αθλητισμός/Μέσα/Δημόσιο/Ενέργεια» και «360ο & VR Film» της ενότητας Digital Video, καθώς και «Αυτοδιαφήμιση» στην ενότητα Διαφημιστικές Ταινίες δεν έχουν κανένα shortlist.
Τις περισσότερες συμμετοχές συνολικά στο shortlist των Ermis Ad φαίνεται να συγκεντρώνει η JWT Athens (29 έργα), ακολουθούμενη από τη The Newtons Laboratory με 25, την McCann με 21, την Rascal-Cream με 17, κ.α.

Κοιτώντας ειδικότερα την ενότητα Εκστρατείες, βλέπουμε συνολικά μόλις 6 shortlists, εκ των οποίων τα δύο αφορούν σε έργα της The Newtons Laboratory για πελάτες της όπως Lidl Hellas και ΟΠΑΠ. Η ενότητα «Προσαρμογή Εξέλιξη Διεθνούς Concept» των Ermis Ad δεν έχει επίσης κανένα shortlist, ενώ, η ενότητα Ermis Ad/Υπαίθριες Διαφημίσεις, ξεπερνά συνολικά τα 30 shortlists, με διαγωνιζόμενες 9 εταιρείες: attp με την Leroy Merlin (7 συνολικά shortlists με σειρές έργων), McCann με πελάτες της όπως Δωδώνη, Coral Gas και Henkel, JWT Athens με έργα για πελάτες όπως Vodafone και Διεθνής Αερολιμένας, The Newtons Laboratory με πελάτες όπως Lidl Hellas, ΟΠΑΠ, αλλά και Clinique και Domino’s, Soho Square με την Aegean, Rascal-Cream με Εθνική Τράπεζα, Frank & Fame με την Food Plus και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, κ.α.

Στην ενότητα Καταχωρίσεις, τις περισσότερες συμμετοχές στη shortlist συγκεντρώνει η J. Walter Thompson Athens για πελάτες όπως οι ΑΒ Βασιλόπουλος, Nestle Hellas, Minoan Lines, ΔΑΑ και Vodafone, ακολουθούμενη από τη The Newtons Laboratory, με την πλειοψηφία των συμμετοχών να αφορά έργα για την Κωτσόβολος. Στην ενότητα Digital Video τις περισσότερες συμμετοχές συγκεντρώνει η 4 Wise Monkeys για έργα των FrieslandCampina Hellas και Beiersdorf Hellas, ενώ στην ενότητα Διαφημιστικές Ταινίες η The Newtons Laboratory, με έργα για πελάτες όπως ΟΠΑΠ, Wind και Kia.

Στην ενότητα Ραδιοφωνικά Μηνύματα των Ermis Ad, το shortlist απαρτίζεται συνολικά από 25 έργα. Τις περισσότερες συμμετοχές εδώ συγκεντρώνει η Rascal-Cream και ακολουθούν McCann, JWT Athens, attp, Frank & Fame, The Newtons Laboratory κ.α. Όπως είχε ανακοινώσει η ΕΔΕΕ στις αρχές Νοεμβρίου 2018, η διοργάνωση έχει περιορίσει το μέγιστο ποσοστό βραβείων ως εξής: τα finalists δεν θα μπορούν να ξεπεράσουν το 33% και τα βραβεία δεν θα ξεπεράσουν το 18%.

Όσοι ενδιαφέρονται, μπορούν να δουν τα shortlists κατεβάζοντας το mobile app από το Play Store ή το App Store, ενώ σε περίπτωση που το έχουν ήδη κατεβάσει θα πρέπει να κάνουν την τελευταία ενημέρωση. Οι finalists θα ανακοινωθούν και στο www.ermisawards.gr. Στη σελίδα υπάρχουν επίσης και τα μέλη των κριτικών επιτροπών. Η απονομή των βραβείων θα πραγματοποιηθεί στις 19 Μαρτίου στο Θέατρον του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος».

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου