Στον Scott Hagedorn, τον ιδρυτή και επικεφαλής της Hearts & Science, ανέθεσε η Οmnicom την ευθύνη να ηγηθεί το τμήμα media buying του ομίλου στην αγορά της Βόρειας Αμερικής.
Σύμφωνα με δημοσίευση της The Wall Street Journal, ο Hagedorn αναμένεται να αναλάβει το ρόλο του chief executive για την Omnicom Media Group North America, στο πελατολόγιο της οποίας συμπεριλαμβάνονται διαφημιζόμενοι όπως η McDonald’s και η PepsiCo. Πρόκειται να αντικαταστήσει τον σημερινό επικεφαλής Thompson, o οποίος συνταξιοδοτείται μετά από 4 δεκαετίες στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας.
Από τη μεριά του, ο Hagedorn ανήκει στο δυναμικό της Omnicom εδώ και 15 χρόνια. Πριν από την ίδρυση της Hearts & Science, είχε ιδρύσει και ασκούσε καθήκοντα επικεφαλής στην Annalect Group.