Connect with us

Hi, what are you looking for?

Showbiz

Τάιρα Μπανκς: Ποζάρει για το brand της Καρντάσιαν – Το κοινό «καταδικάζει» το Photoshop στο σώμα της (Εικόνες)

«Δεν χρειαζόταν να επεξεργαστείτε το σώμα της Τάιρα Μπανκς, είναι πολύ καλύτερη χωρίς το Photoshop», έγραψαν οι θαυμαστές της

Η Τάιρα Μπανκς επέστρεψε στο μόντελινγκ μετά από πολλά χρόνια και έχει σκοπό να μην αφήσει κανέναν να της το «χαλάσει».

Η παρουσιάστρια του αμερικανικού «Dancing with the stars» εμφανίστηκε αυτή την εβδομάδα στο show «Today» μαζί με την Κιμ Καρντάσιαν κι εξήγησε τον ρόλο που έπαιξε η διάσημη τηλεπερσόνα στην «επιστροφή» της για τη νέα καμπάνια της Skims, ενώ δεν δίστασε να απαντήσει σε όλους όσους σχολιάζουν το σώμα της.

Η γυναίκα που έγραψε ιστορία ως η «πρώτη μαύρη που έγινε εξώφυλλο στο Sports Illustrated το 1997» είχε αποσυρθεί εδώ και χρόνια από το μόντελινγκ, όμως η Κιμ Καρντάσιαν ήταν αυτή που την έπεισε να το ξανασκεφτεί.

Ήταν μάλιστα, η ίδια που της ζήτησε να συμμετάσχει στην καμπάνια της για τη νέα σειρά μαγιό της εταιρείας της, Skims.

Όπως ανέφερε η Τάιρα Μπανκς στο Today: «Ήταν κάτι που ήθελα να κάνω εδώ και κάποια χρόνια και το σκεφτόμουν. Οπότε, δείτε με, με περισσότερες καμπύλες από ποτέ, κοντά στα 50 μου χρόνια και συμμετέχω σε καμπάνια. Νομίζω ότι κάτι τέτοιο δίνει δύναμη σε πολλές γυναίκες».

Στη συνέχεια, εξήγησε πώς την προσέγγισε η Κιμ Καρντάσιαν για την καμπάνια του brand της. Όπως είπε χαρακτηριστικά, το «δυνατό της σημείο» είναι το στήθος της.

Τάιρα Μπανκς
Τάιρα Μπανκς

«Η Κιμ μου είπε πως όταν έκανα το εξώφυλλο για το Sports Illustratedδεν είχε δει ξανά μεγάλο στήθος, που να είναι και αληθινό. Μου είπε πως το σώμα μου ήταν που την έκανε να νιώθει αυτοπεποίθηση για το δικό της. Οπότε, είχαμε μία μεγάλη συζήτηση σχετικά με αυτό και στο τέλος είπαμε “ας το κάνουμε“», δήλωσε η Τάιρα Μπανκς.

Η Κιμ Καρντάσιαν τότε, πρόσθεσε: «Είχαμε μία ειλικρινή, από καρδιάς συζήτηση. Άκουσε τι πρεσβεύει το brand μου και γιατί το ξεκίνησα, εξήγησα ότι στόχος μου είναι να στηρίζω με κάθε τρόπο τις γυναίκες».

skin

Αν και οι φωτογραφίες για την καμπάνια είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές, με διάσημα μοντέλα όπως η Χάιντι Κλουμ κι η Αλεσάντρα Αμπρόσιο να ποζάρουν για την νέα κολεξιόν, το κοινό δεν φάνηκε ευχαριστημένο, λόγω του Photoshop που ήταν εμφανές.

«Γιατί επεξεργαστήκατε το σώμα της Τάιρα Μπανκς; Είναι πολύ καλύτερη χωρίς το Photoshop», ανέφερε ένας θαυμαστής στο Twitter.

Το brand δεν έχει τοποθετηθεί ακόμα σχετικά, όμως και οι δύο γυναίκες παρόλο που μίλησαν για την καμπάνια, απέφυγαν να κάνουν κάποιο σχόλιο.

Τάιρα Μπανκς

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου