Η Choose του συναγωνιστή Γιάννη Δέτση έχει αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του νέου κύματος της εθνικής εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που αφορούν τον εμβολιασμό κατά της COVID-19. Υπενθυμίζεται πως η Τριμελής Επιτροπή Οργάνωσης της Εθνικής Εκστρατείας Εμβολιασμού είχε προσκαλέσει, σύμφωνα με πληροφορίες, τις εταιρείες Carat, Choose, Initiative, Solid Havas και Tempo ΟΜD να καταθέσουν προσφορές για να διεκδικήσουν την εν λόγω καμπάνια.
H Intrasoft International αναδείχθηκε ανάδοχος του έργου του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης (Cedefop). Αφορά τη σελιδοποίηση και τον σχεδιασμό για δραστηριότητες εκδόσεων και επικοινωνίας του Cedefop.
Ο Αγγελος Γαβρής, ο γνωστός δημοσιογράφος και ραδιοφωνικός παραγωγός, με πορεία 16 ετών στον χώρο των ΜΜΕ τόσο της Θεσσαλονίκης όσο και πανελλαδικά, αναλαμβάνει τη διεύθυνση του ραδιοφωνικού προγράμματος του Alpha Θεσσαλονίκης.
Κάτι περίεργα έχουν αρχίσει να ακούγονται στην πιάτσα σε σχέση με τη V+O, το Υπερταμείο και άλλες διαφημιστικές εταιρείες.
Το Μαξίμου έχει αρχίσει να αξιολογεί, εσχάτως, κάτι πληροφορίες που συνδέουν πελάτες της V+O με διάφορα άσχημα που έχουν να κάνουν με την κυβέρνηση.
Σε αλλαγές στη δομή του liberal.gr προχωρά ο Θανάσης Μαυρίδης, «βγάζοντας μπροστά» νέα στελέχη.