Connect with us

Hi, what are you looking for?

Media Insider

Οι προκαταβολές τινάζουν το Open στον… αέρα

Ένα από τα καλά κρυμμένα μυστικά που φαίνεται να αγνοεί ο Ιβάν Σαββίδης σε σχέση με τον τηλεοπτικό σταθμό Open έχει να κάνει με τις προεξοφλήσεις των διαφημιστικών εσόδων, γεγονός που εκτιμάται ότι θα ανοίξει μια τεράστια τρύπα στα ταμεία της επιχείρησης κατά το πρώτο τρίμηνο του επόμενου χρόνου.

 

Συγκεκριμένα, όσοι γνωρίζουν λένε ότι στις αρχές του 2021 οι ιθύνοντες του καναλιού απευθύνθηκαν στη διαφημιστική αγορά ζητώντας προκαταβολές έναντι της
διαφήμισης που θα προσέλκυε το κανάλι, με δεδομένο ότι θα είχε μια αξιοπρόσεκτη τηλεθέαση. Μάλιστα, «πουλούσαν» ένα πρόγραμμα που σε ποσοστό 80% σήμερα
δεν υφίσταται, όπως δεν υφίστανται και τα εκτιμώμενα ποσοστά τηλεθέασης.

 

Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι θα απαιτηθεί ένα πολύ μεγαλύτερο διάστημα (από το εκτιμώμενο) για να εξοφληθούν τα χρήματα που έχουν προεισπραχθεί. Με απλά
λόγια, το κανάλι θα δουλεύει χωρίς να εισπράττει. Με δεδομένο, μάλιστα, ότι η τηλεθέαση έχει κατρακυλήσει, τα πράγματα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Και όλα αυτά κατά πάσα πιθανότητα όχι μόνο δεν τα γνωρίζει ο Ιβάν Σαββίδης, αλλά, όταν θα τα μάθει, ενδεχομένως να είναι πολύ αργά. Στο μεταξύ, όπως έγραφε η στήλη την προηγούμενη
εβδομάδα, η τηλεδιάσκεψη του επιχειρηματία με τα στελέχη του τηλεοπτικού σταθμού της Παιανίας όχι μόνο δεν απάντησε στα καυτά ερωτήματα που αιωρούνται όλο
αυτό το διάστημα, αλλά μάλλον δημιούργησε ακόμα περισσότερα.

 

Η ανησυχία στις τάξεις του στελεχικού δυναμικού και των εργαζομένων εξακολουθεί να είναι έκδηλη όχι μόνο για τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά και για την εικόνα απόλυτης εγκατάλειψης που επικρατεί αυτήν τη στιγμή. Αποκορύφωμα ήταν η ανάληψη της Διεύθυνσης προγράμματος από τη Ρωσίδα συνεργάτιδα του Ιβάν Σαββίδη Λουντμίλα Μπορόντινα, η οποία, όπως γίνεται αντιληπτό, δεν έχει καμία σχέση με την εγχώρια τηλεοπτική πραγματικότητα, αλλά και της Γενικής Διεύθυνσης από τον μέχρι πρότινος
εμπορικό διευθυντή, Νίκο Αργυρό, ο οποίος, αν και καθ’ όλα ικανός, ουδέποτε είχε εμπειρία σε αυτό το επίπεδο ανάλογη με της Κικής Συλβεστριάδου…

Δείτε επίσης

Time Out

Το φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί από τις 30 Αυγούστου έως στις 25 Σεπτεμβρίου

Time Out

13 και 14 Σεπτεμβρίου

MediaNews

Ποια τεχνικά προβλήματα έχουν προκύψει;

Τηλεόραση

Για τη μεσημεριανή ζώνη καθημερινά ή την πρωινή του Σαββατοκύριακου