Επειτα από πέντε χρόνια επιτυχημένης πορείας στην 24Media ως διευθύντρια του Ladylike.gr, η Δήμητρα Τσιγγενέ εντάσσεται στη Διεύθυνση Περιεχομένου της 24Media, με αρμοδιότητες την
οργάνωση, τη δημιουργία και την παρακολούθηση των προϊόντων περιεχομένου που εξυπηρετούν και εξελίσσουν το DNA των sites της 24Media, καθώς και τη δημιουργία νέων audiovisual concepts για τα brands του ομίλου.
Στην πλατφόρμα της Nova το Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, DTM.
Στην κορυφή της διαδικτυακής ενημέρωσης αναδείχθηκε για άλλη μία χρονιά το ειδησεογραφικό www. newsbomb.gr, βάσει της επιστημονικής έρευνας Digital News Report 2021 το υ Ινστιτούτου Reuters.
Σε θετική τροχιά συνεχίζει το ad spending στην τηλεόραση, καθώς ο Μάιος και ο Ιούνιος τρέχουν με αύξηση έως και 75% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι. Συνολικά, το 2021 εκτιμάται ότι θα κλείσει με αύξηση 16%-18%.
Πάνω από 800 ώρες ζωντανό πρόγραμμα από το Τόκιο θα κατανεμηθούν στα 3 κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας της ΕΡΤ, αλλά και σε δύο ακόμα (Ertsports 1 και Ertsports 2) μέσω του ERTflix.